Total nedtur efter scanning,.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Carl-Emil's mor

onlyme skriver:

Hej

Så blev det min tur til et surt opstød,.
Jeg har idag været til scanning, her informeres jeg om jeg har en dødelig arvelig sygdom,. Som jeg fir ½ år siden fik svar på jeg ikke havde,. Denne sygdom hedder akut intiminiterende pofyri og der er mange forholdsregler for bærer af denne, bla, er der MEGET medicin og smertestillende jeg ikke tåler og stress og alkohol,. Denne sygdom kan være dødende hvis man ikke tager sig sine forbehold,.
Jeg har intet udover et brev hvor der står jeg ikke har sygdommen hør til dette i godt ½ år,. Men nu får jeg pludselig den dårlige nyhed, og jeg kan ikke lade være med at tænke at det er sent for mig at skulle få tjækket min søn,.!
Forbannede lorte læge,.

Også det sørgelige, til scanningen viste det sig min bette pige i mavsen kun vejer 1888g jeg er 34+3 idag så det er ikke meget, de mistænker hun ikke får den nærring hun skal have så vi skal ind til scanning igen om 2 uger, og hvis hun falder på kurverne så skal jeg sættes igang
øvøvøvøVØVØV en lortedag!!!!!!!!!!

vi lige sige til dig:

Jeg fik hele vejen igennem besked om at iiiih han lå som han skulle.. så bum midt december ca 1 mdr før min termin så var han pludselig mikro lille mente de.. så indlagt og al verdens postyr.. den 24 blev jeg også tjekket og ej en stor baby han er mindst 4000 gram når han kommer ud... han var 3260 da han kom 8 dage over tiden...

det jeg prøver at sige til dig er: Har din lille elskling bare lige drejet sig et mikro milimeter så kan talene forandres så voldsomt - så der er masser af håb for dig..

stort kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

onlyme

Carl-Emil's mor skriver:

vi lige sige til dig:

Jeg fik hele vejen igennem besked om at iiiih han lå som han skulle.. så bum midt december ca 1 mdr før min termin så var han pludselig mikro lille mente de.. så indlagt og al verdens postyr.. den 24 blev jeg også tjekket og ej en stor baby han er mindst 4000 gram når han kommer ud... han var 3260 da han kom 8 dage over tiden...

det jeg prøver at sige til dig er: Har din lille elskling bare lige drejet sig et mikro milimeter så kan talene forandres så voldsomt - så der er masser af håb for dig..

stort kram

Åh tak for det
Er mere rolig nu, men syntes bare lige igår da jeg fik det hele i hovedet på en gang, at det hele faldt ned om mine skuldre,.!
Men jeg krydser finger for at alt er som det skal være så min bette prinsesse kan blive i mavsen lidt endnu,. ;-)

Anmeld

6. juni 2012

Carl-Emil's mor

onlyme skriver:

Åh tak for det
Er mere rolig nu, men syntes bare lige igår da jeg fik det hele i hovedet på en gang, at det hele faldt ned om mine skuldre,.!
Men jeg krydser finger for at alt er som det skal være så min bette prinsesse kan blive i mavsen lidt endnu,. ;-)

jeg kan så udemærket forstå dig - det er aldrig rart når det hele bare siger SMASK lige i hovedet på en..

men husk der er intet galt med en af "de mindre babyer" som man åbenbart er når man er under 3300 gram - da jeg blev født for 23,5 år sidden var det gennemsnitet at ligge lige deromkring..

og kan sige dig min søn har det altså godt selvom han ikke er trumle-fed som så mange andre babyer er

hold os endelig opdateret

Anmeld

6. juni 2012

onlyme

Carl-Emil's mor skriver:

jeg kan så udemærket forstå dig - det er aldrig rart når det hele bare siger SMASK lige i hovedet på en..

men husk der er intet galt med en af "de mindre babyer" som man åbenbart er når man er under 3300 gram - da jeg blev født for 23,5 år sidden var det gennemsnitet at ligge lige deromkring..

og kan sige dig min søn har det altså godt selvom han ikke er trumle-fed som så mange andre babyer er

hold os endelig opdateret

Hehe,. Min søn er også lille af sin alder han vejer kun 8700 og han er 11 mdr,. Og faren er ikke ret høj,. Så håber det er genet ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.