Total nedtur efter scanning,.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.801 visninger
23 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

onlyme

Hej

Så blev det min tur til et surt opstød,.
Jeg har idag været til scanning, her informeres jeg om jeg har en dødelig arvelig sygdom,. Som jeg fir ½ år siden fik svar på jeg ikke havde,. Denne sygdom hedder akut intiminiterende pofyri og der er mange forholdsregler for bærer af denne, bla, er der MEGET medicin og smertestillende jeg ikke tåler og stress og alkohol,. Denne sygdom kan være dødende hvis man ikke tager sig sine forbehold,.
Jeg har intet udover et brev hvor der står jeg ikke har sygdommen hør til dette i godt ½ år,. Men nu får jeg pludselig den dårlige nyhed, og jeg kan ikke lade være med at tænke at det er sent for mig at skulle få tjækket min søn,.!
Forbannede lorte læge,.

Også det sørgelige, til scanningen viste det sig min bette pige i mavsen kun vejer 1888g jeg er 34+3 idag så det er ikke meget, de mistænker hun ikke får den nærring hun skal have så vi skal ind til scanning igen om 2 uger, og hvis hun falder på kurverne så skal jeg sættes igang
øvøvøvøVØVØV en lortedag!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Maise86

Øv ja det er da nedslående nyheder!

Håber det bedste for jer alle

Anmeld

5. juni 2012

Missq4

øv hvor en besked at få

krammer til dig

Anmeld

5. juni 2012

Ciss

onlyme skriver:

Hej

Jeg har idag været til scanning, her informeres jeg om jeg har en dødelig arvelig sygdom,. Som jeg fir ½ år siden fik svar på jeg ikke havde,. Denne sygdom hedder akut intiminiterende pofyri og der er mange forholdsregler for bærer af denne, bla, er der MEGET medicin og smertestillende jeg ikke tåler og stress og alkohol,. Denne sygdom kan være dødende hvis man ikke tager sig sine forbehold,.
Jeg har intet udover et brev hvor der står jeg ikke har sygdommen hør til dette i godt ½ år,. Men nu får jeg pludselig den dårlige nyhed, og jeg kan ikke lade være med at tænke at det er sent for mig at skulle få tjækket min søn,.!
Forbannede lorte læge,.

Også det sørgelige, til scanningen viste det sig min bette pige i mavsen kun vejer 1888g jeg er 34+3 idag så det er ikke meget, de mistænker hun ikke får den nærring hun skal have så vi skal ind til scanning igen om 2 uger, og hvis hun falder på kurverne så skal jeg sættes igang

Det var mange skræmmende ting samtidig!

Hvis man forsøger at se positivt på det, så er det jo godt, at begge dele blev opdaget - men samtidig er det jo helt hen i vejret, at du fik skriftlig besked for seks måneder siden, at du ikke havde sygdommen.

for at alt går godt med Lillepigen!

Anmeld

5. juni 2012

Clisolka

Ja øv sikke en besked at få - du får masser herfra 

Anmeld

5. juni 2012

onlyme

Ciss skriver:

Det var mange skræmmende ting samtidig!

Hvis man forsøger at se positivt på det, så er det jo godt, at begge dele blev opdaget - men samtidig er det jo helt hen i vejret, at du fik skriftlig besked for seks måneder siden, at du ikke havde sygdommen.

for at alt går godt med Lillepigen!

Nej jeg kan simpelthen ikke se hvordan sådan en alvorlig genfejl kan overses, eller at det overhovedet er muligt at sende forkert svar ud til mig,.!
Foragteligt i forhold til hvad der har haft kunne ske, pga deres store fejl.

Ja håber så meget hun bare er en lille pige og at det ikke er fordi hun ikke får nok nærring, syntes 2 uger er længe at skulle vente før næste scanning, man går jo bare og tænker får hun nu nok

Anmeld

5. juni 2012

onlyme

Tak hvor er i søde alle sammen

Anmeld

5. juni 2012

sweet

onlyme skriver:

Hej

Forbannede lorte læge,.

det er jeg ked af at høre hvordan kan de se på en scanning du har det? ved ikke helt hvad det er..

Anmeld

5. juni 2012

onlyme

sweet skriver:

det er jeg ked af at høre hvordan kan de se på en scanning du har det? ved ikke helt hvad det er..

Det var nogle papirer de havde fået tilsendt fra spicalister fra odense,. De så det ikke på scanningen men det er først her til samtalen enden scanningen jeg bliver infomeret om det ;_)

Anmeld

5. juni 2012

Troldemommi

øv, det var da en rigtig træls dag, håber at lillepigen har taget godt på til næste scanning så hun må blive derinde noget længere tid

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.