Temperaturen kan fø via internettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2009

Loggidut

Diana... skriver:

Nej for det høre til en ninja så kan jeg jo ikke skrive sådan.

Nååååår nej da!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

Gitto

Tak for jeres stemmer og kommentarer indtil nu. - Og vi vil stadig gerne have flere...

Selvom vi har en lav og gennemsnitligt faldende børnedødelighed, er der pr. år desværre lidt flere en 400 børn (2006) i Danmark, der ikke når at blive 1 år gamle. - Den overordnede ide med produktet er i bund og grund at mindske dette antal.

Instrumentet kan bruges på mange måder.

En af de ting vi har hæftet os ved, er at Sundhedsstyrelsen i forbindelse med vuggedød har udarbejdet tre forebyggende råd:
- Læg altid dit spædbarn til at sove på ryggen.
- Ryg ikke under graviditeten - og udsæt ikke dit barn for tobaksrøg efter fødslen.
- Undgå at dit barn får det for varmt, når det sover.

Så instrumentet kunne f.eks. anvendes i den sammenhæng.

Det kunne også være, at barnet ér sygt og at man gerne vil følge udviklingen i temperaturen lidt tættere - og måske have far på jobbet til at hjælp, medens man selv for noget nødvendigt søvn eller lignende. - Det kunne også være, at far gerne selv VILLE have muligheden...

Blot et par input; og som sagt modtager vi gerne yderligere stemmer og input.

TAK!

Anmeld

2. maj 2009

DK

I en normal hverdag er det et fuldstændigt unødvendigt produkt mener jeg.

Måske forældre til børn der fejler noget alvorligt (ex. leukæmieller noget) kan bruge det hvis deres barn pludselig bliver meget dårlig, men altså... burde der ikke nærmere gå en alarm af så, istedet for at man skal tænde sin PC og tjekke?? Jeg ved slet ikke om der er nogen alvorlige børnesygdomme hvor at barnet ikke selv kan gøre opmærksom på det har det skidt, eller at det går så hurtigt og er så farligt at man ikke vil opdage det inden for relativ kort tid alligevel. Og hvis ens barn er så syg, vil man vel alligevel sidde ved barnets side?

Anmeld

2. maj 2009

linemus

Gitto skriver:

Tak for jeres stemmer og kommentarer indtil nu. - Og vi vil stadig gerne have flere...

Selvom vi har en lav og gennemsnitligt faldende børnedødelighed, er der pr. år desværre lidt flere en 400 børn (2006) i Danmark, der ikke når at blive 1 år gamle. - Den overordnede ide med produktet er i bund og grund at mindske dette antal.

Instrumentet kan bruges på mange måder.

En af de ting vi har hæftet os ved, er at Sundhedsstyrelsen i forbindelse med vuggedød har udarbejdet tre forebyggende råd:

Så instrumentet kunne f.eks. anvendes i den sammenhæng.

Det kunne også være, at barnet ér sygt og at man gerne vil følge udviklingen i temperaturen lidt tættere - og måske have far på jobbet til at hjælp, medens man selv for noget nødvendigt søvn eller lignende. - Det kunne også være, at far gerne selv VILLE have muligheden...

Blot et par input; og som sagt modtager vi gerne yderligere stemmer og input.

TAK!

Når du beskriver det på den måde, og det er i forbindelse med vuggedød, så kan jeg sagtens se et marked for produktet. Jeg ville gerne have vished om (eller blot en hjælp til det), at mit 0-1 årige barn sover sødt, ikke bliver for varmt, og for alt i verden ikke lider vuggedøden.

De fordele jeg kan se er:
- at man kan sove lidt roligere om natten, vel vidende at der bliver "holdt øje" med barnet.
- at min mand, der er på nattearbejde, kan holde øje med, om barnet får det for varmt, og i så fald ringe og vække mig.
- og selvfølgelig at færre børn lider vuggedød.

Kritikpunkter:
- er I sikker på, at barnets temperatur stiger, hvis det får det for varmt? Er det ikke kun, hvis man har feber?
- der burde være (som før nævnt) en alarm el. lign., der kan vække en, hvis temperaturen stiger alarmerende, for ellers er man jo lige vidt og får ingen søvn, fordi man stirrer på computeren i stedet.

Det lyder som et spændende projekt. Held og lykke med det

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.