Temperaturen kan fø via internettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2009

charlottekri

jeg tror heller ikke at jeg ville bruge den.. den lyder for det første ret dyr, og for det andet har jeg det fint med en almindelig måler...
Til gengæld tror jeg det kunne være fint på¨sygehuse, hvor de små er indlagt, for så er der konstant overvågning på de små pus, og så kunne temperaturen måske "fanges" i tide før den bliver alt for høj og farlig... Bare en tanke
(sygeplejerskerne og lægerne skal selvfølgelig stadig kigge til den lille!!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Valle81

Nej jeg vill absolut helle rikke bruge den. Ville blive totalt paranoid. Synes det lyder fuldstændigt vildt. (kunne se den blev brugt, hvis man havde et barn der havde stor tendens til feberjkramper, eller anden alvorlig sygdom, hvor det var nødvendigt, så man ikke skulle stikke et op bag i hver gang, der kunne den være meget anvendelig???)

Hvor er det at bruge sin sunde fornuft blevet af osv, nej Selv har jeg heller ikke brugt baby alarm, jeg havde lånt en, og brugte den i en dag, blev fuldstændig paranoid og hørte gråd hele tiden, selvom der ikke var noget, osv osv. Så den røg lige tilbage

Anmeld

27. april 2009

saxa

Eva skriver:

Nej, det er da det mest unødvendige jeg endnu har hørt...jeg har altid set og mærket på mine børn og det tror jeg faktisk er meget bedre end alt andet.
Knus Eva...som tror din mand keder sig..smiler

Meget enig..

Anmeld

27. april 2009

Diana...

Loggidut skriver:

Den her undre mig lidt, først vil jeg sige det lød som et fedt apparat men ved nærmere eftertanke, så nej, og jeg vil gerne begrunde:

1. hvis man skal overvåge barnet konstant på den måde, tror jeg det skaber mere frygt end gavn, jeg mener stadig den sunde fornuft bør komme for alverdens apparater, nye forældre bør efter min mening lære at man ikke bør overvåge barnet, men observere det, altså almindelig normal observation bør være nok.

2. barnet skal konstant have en apparatet på, mener selv det må føles træls, dog uden at være sikker.

3. hvis mit banr gør tegn til at få feber, så opdager jeg det bestemt ikke via internettet, men fordi jeg har fokus på barnet. Jeg sidder ikke ved min computer og opdager mit barn har feber.

dog vil jeg sige:

det kunne være smart på sygehuse, at bruge det på evt. børneafdelinger, barselsgange eller afdelingen for kuvøsebørn, men er de mon ikke i forvejen observeret?

projektet lyder kanont spændene, men det falder lidt fra sig selv når man tænker det igennem.
sorry

Dejligt profilbilled.

Anmeld

27. april 2009

Nadi

Både og... den knap kunne jeg godt have brugt.
For på den ene side så kan jeg jo bare bruge mine saner og et termometer, hvis jeg synes der er belæg for at ta mit barns temperatur. Men det kan også være vanskeligt nok i sig selv, og de bliver ikke mere glade af at få stukket et termometer op flere gange om dagen, hvis man skal følge udviklingen, og så er det måske meget smart at man kan spænde termometeret om anklen. Så ideén er måske meget god, syns så bare der skal være begrænsninger på hvem der skal have oplysningerne. Der synes jeg det må være nok med mor og far og evt egen læge.

Kan man være sikker på at den måler præcis for det er vel ikke kernetemperaturen der bliver målt men hudens temp??

Projektet lyder rigtig spændende ellers.

-Nadia

Anmeld

27. april 2009

Nemesis

Nej det ville jeg ikke. ville langt hellere selv have den der plade de ligger under madrassen for at følge vejrtrækningen..eller en anden måledims der ville fortælle hvis baby holdt op med at trække vejret.

Selve temperaturen kan jo stige pga af mange årsager og derfor ville det apperat jo kun fortælle om et symptom. Et symptom som baby med garanti nok selv skal gøre opmærksom på.

:-) Sisse

Anmeld

27. april 2009

Loggidut

Diana... skriver:

Dejligt profilbilled.

tak...så mangler vi bare lige at få dobbelthagerne væk!

Anmeld

27. april 2009

Diana...

Loggidut skriver:

tak...så mangler vi bare lige at få dobbelthagerne væk!

det skal der os være plads til og jeg så det først du sagde det.

Knus Diana som os ha lidt eksta hage

Anmeld

27. april 2009

Loggidut

Diana... skriver:

det skal der os være plads til og jeg så det først du sagde det.

Knus Diana som os ha lidt eksta hage

ha ha.,...noooo Diana, planen var du skulle skrive hvad for nogle hager? LÅÅÅÅÅÅL!

Anmeld

27. april 2009

Diana...

Loggidut skriver:

ha ha.,...noooo Diana, planen var du skulle skrive hvad for nogle hager? LÅÅÅÅÅÅL!

Nej for det høre til en ninja så kan jeg jo ikke skrive sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.