diadem???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

Nadia&Daniel

Kay skriver:

vi skal ikke giftes i kirke vi skal vies udendørs i Gilleleje...

Årh okay - tænkte at det var måske Lundtofte kirke  Men glæder mig til billederme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Årh okay - tænkte at det var måske Lundtofte kirke  Men glæder mig til billederme

den bor vi meget tæt på men igen af os er troende så vi har valgt det udendørs og der skal nok komme massere af billeder

Anmeld

5. juni 2012

Nadia&Daniel

Kay skriver:

den bor vi meget tæt på men igen af os er troende så vi har valgt det udendørs og der skal nok komme massere af billeder

Mente også at jeg kunne huske du boede tæt på (du har vist købt en dessertbog af mig).. Så blev bare nysgerrig - da vi selv blev gift i den kirke (for min mand's skyld)

Anmeld

5. juni 2012

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Mente også at jeg kunne huske du boede tæt på (du har vist købt en dessertbog af mig).. Så blev bare nysgerrig - da vi selv blev gift i den kirke (for min mand's skyld)

jeps det har jeg en deeejlig bog...

den kirke er også rigtig smuk... (har dog kun set den ude fra)

Anmeld

5. juni 2012

Caroline86

Kay skriver:

hvad tid?? skal nemlig til vandgymnastik

det gør vi bare som det passer

Anmeld

5. juni 2012

Kay

Caroline86 skriver:

det gør vi bare som det passer

så er formiddagen bedst for mig

Anmeld

5. juni 2012

Caroline86

Kay skriver:

så er formiddagen bedst for mig

jeg skriver lige i morgen når jeg kender vores præcise plan for torsdag men det burde ikke være et problem at jeg lige kommer forbi med det om formiddagen

Anmeld

5. juni 2012

Kay

Caroline86 skriver:

jeg skriver lige i morgen når jeg kender vores præcise plan for torsdag men det burde ikke være et problem at jeg lige kommer forbi med det om formiddagen

oki

Anmeld

7. juni 2012

crille

Eeej hvor sejt, hvis det lykkedes at låne igennem denne trås. Og skøn ide med diadem, er ligesom mange andre helt sikker på du bliver fantastisk smuk. 

Glæder mig til billedespam og krydser så bestemt for godt vejr. Det lyder bare til sådan et lækkert bryllup i har planlagt.

Anmeld

7. juni 2012

Kay

crille skriver:

Eeej hvor sejt, hvis det lykkedes at låne igennem denne trås. Og skøn ide med diadem, er ligesom mange andre helt sikker på du bliver fantastisk smuk. 

Glæder mig til billedespam og krydser så bestemt for godt vejr. Det lyder bare til sådan et lækkert bryllup i har planlagt.

der bliver max billed spam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.