diadem???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Kay skriver:

min mor kom med et forslag om at jeg skulle havde diadem på... og håret sat lidt lige som på dette billed....

ELSKER ideen selvom jeg aldrig havde tænkt at havde diadem på...

nogle af jer der ligger inde med et diadem de sælger... eller ALLER HELST låner ud... da jeg mangler noget lånt...

Ærgeligt at du bor så langt væk, for du måtte gerne have lånt mit. Men det kommer jo til at koste mindst ligeså meget som et nyt at sende det frem og tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Kay

Benjamin09 skriver:

Ærgeligt at du bor så langt væk, for du måtte gerne have lånt mit. Men det kommer jo til at koste mindst ligeså meget som et nyt at sende det frem og tilbage

ja det gør det... det er ellers rigtig flot

Anmeld

5. juni 2012

Bak

Kay skriver:

min mor kom med et forslag om at jeg skulle havde diadem på... og håret sat lidt lige som på dette billed....

ELSKER ideen selvom jeg aldrig havde tænkt at havde diadem på...

nogle af jer der ligger inde med et diadem de sælger... eller ALLER HELST låner ud... da jeg mangler noget lånt...

Hvor har du billedet fra? Jeg har nemlig set et der ligner utroligt meget, men taget fra en anden vinkel.. Og nu kan jeg ikke huske, hvor det er fra.. Skal nemlig selv giftes og have sat mit hår lidt som på billedet Jeg har købt en hårbøjle i stedet for et egentligt diadem. Der er dog ikke den helt store forskel

Anmeld

5. juni 2012

Troldemommi

Jeg havde et diadem på da jeg blev gift i August 2011, syntes det er så fint :-)

Anmeld

5. juni 2012

Kay

anbo skriver:

Hvor har du billedet fra? Jeg har nemlig set et der ligner utroligt meget, men taget fra en anden vinkel.. Og nu kan jeg ikke huske, hvor det er fra.. Skal nemlig selv giftes og have sat mit hår lidt som på billedet Jeg har købt en hårbøjle i stedet for et egentligt diadem. Der er dog ikke den helt store forskel

google

Anmeld

5. juni 2012

Kay

Monica P skriver:

Jeg havde et diadem på da jeg blev gift i August 2011, syntes det er så fint :-)

det er det også

Anmeld

5. juni 2012

Caroline86

Kay skriver:

rigtig flot og enkelt

du er meget velkommen til at låne det! Jeg skal ikke til lyngby i morgen, men kan tage det med torsdag når jeg skal på skolen og så komme forbi med det?

Anmeld

5. juni 2012

Kay

Caroline86 skriver:

du er meget velkommen til at låne det! Jeg skal ikke til lyngby i morgen, men kan tage det med torsdag når jeg skal på skolen og så komme forbi med det?

hvad tid?? skal nemlig til vandgymnastik

Anmeld

5. juni 2012

Nadia&Daniel

Kay skriver:

Lyngby lige nord for kbh

Af ren nysgerrighed (bor også selv i Lyngby), hvilken kirke skal I giftes i??

Anmeld

5. juni 2012

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Af ren nysgerrighed (bor også selv i Lyngby), hvilken kirke skal I giftes i??

vi skal ikke giftes i kirke vi skal vies udendørs i Gilleleje...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.