diadem???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

FrkZier

Kay skriver:

min mor kom med et forslag om at jeg skulle havde diadem på... og håret sat lidt lige som på dette billed....

ELSKER ideen selvom jeg aldrig havde tænkt at havde diadem på...

nogle af jer der ligger inde med et diadem de sælger... eller ALLER HELST låner ud... da jeg mangler noget lånt...

eeeej.. jeg har det floooootteste diadem som du meget gerne måtte have lånt hvis ikke det lå i en eller anden flyttekasse et eller andet sted

- MEN .. jeg synes det er en FANTASTISK ide med diadem, i looove it

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

ESV

Kay skriver:

det skal jeg nok

hvis du lover at krydse fingre for godt vejr

Jeg krydser i hvert fald alt hvad jeg kan for at du har godt vejr på din bryllupsdag!! Og fedt billede det ser rigtig godt ud..

Anmeld

4. juni 2012

MyLove E

Jeg har faktisk et der virkelig meget ligner det på billedet. Men jeg er ikke så glad for at skulle låne det ud til nogen jeg ikke kender. Og jeg er ikke klar endnu til at sælge noget af mine brylluppes ting..

Håber du finde det rigtig.. Mit er købt i Mette DK i holstebro .....

Anmeld

5. juni 2012

Kay

Tanjadamgaard skriver:

Det lover jeg.  Held og lykke med diadem-jagten! 

tak

Anmeld

5. juni 2012

Kay

LouiseVous skriver:

Hvor i landet kommer du fra?

Lyngby lige nord for kbh

Anmeld

5. juni 2012

Kay

Caroline86 skriver:

jeg har et smukke!!

Skal hjem forbi Rungsted i morgen, så ser jeg lige om jeg kan finde det! Det er ikke et af de dyre, men til gengæld kan det sidde ordentligt i håret haha.... finder det lige og sender billede til dig

tak.. du er en skat

Anmeld

5. juni 2012

Kay

FrkZier skriver:

eeeej.. jeg har det floooootteste diadem som du meget gerne måtte have lånt hvis ikke det lå i en eller anden flyttekasse et eller andet sted

- MEN .. jeg synes det er en FANTASTISK ide med diadem, i looove it

ja sådan er det når man "bor" i flytte kasser...  

Anmeld

5. juni 2012

Kay

Tauf skriver:

Jeg har faktisk et der virkelig meget ligner det på billedet. Men jeg er ikke så glad for at skulle låne det ud til nogen jeg ikke kender. Og jeg er ikke klar endnu til at sælge noget af mine brylluppes ting..

Håber du finde det rigtig.. Mit er købt i Mette DK i holstebro .....

oki det behøver ik ligne det på billed... det er mest frisuren på billed og kan godt forstå du ik tør låne ud til folk du ik kender

Anmeld

5. juni 2012

Caroline86

Kay skriver:

tak.. du er en skat

øv, jeg kunne ikke finde det jeg først havde tænkt Men jeg fandt mit andet diadem, som dog er lidt mere "krone" agtig end det andet... Jeg synes det er super flot, men du kan jo få det og se hvad du synes? (det trænger til at blive pudset )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juni 2012

Kay

Caroline86 skriver:

øv, jeg kunne ikke finde det jeg først havde tænkt Men jeg fandt mit andet diadem, som dog er lidt mere "krone" agtig end det andet... Jeg synes det er super flot, men du kan jo få det og se hvad du synes? (det trænger til at blive pudset )

rigtig flot og enkelt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.