føler jeg har gjordt noget forkert....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

Princesspigen

StineW79 skriver:

Alle har brug for tøj!! Og 500 kr er måske nok mange penge, men helt ærligt så syntes jeg du har fortjent det og mere til hvis du ik har købt tøj ril dig selv i 4 ÅR!! 

Hva str bruger du?? Og hva køn er baby i maven?? Vh stine

kønnet ved vi ikke og vil ikke vide det

øhm størrelsen hedder m tror jeg..  bliver altid så forvirret over størrelser på tøj.. men de bikini-trusser jeg har købt hedder vidst størrelse 40..

har fået taget mave billeder idag så når hende der har taget dem sender dem på mail liger jeg nok et billed ind som profil billed af min mini mave..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Princesspigen skriver:

kønnet ved vi ikke og vil ikke vide det

øhm størrelsen hedder m tror jeg..  bliver altid så forvirret over størrelser på tøj.. men de bikini-trusser jeg har købt hedder vidst størrelse 40..

har fået taget mave billeder idag så når hende der har taget dem sender dem på mail liger jeg nok et billed ind som profil billed af min mini mave..

Hi har lige sorteret i lidt tøj og har fundet en stak t-shirts og toppe som jeg ik bruger mere og kom til at tænke på om du evt ku at lyst til at overtage det?? 

Hvis det har interesse vil jeg gerne sende det til dig!! Du ka bare sende mig en privat besked! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.