Analkløe 6 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar, jeg har igennem aftenen lyst ham i numsen 5 gange med en lygte. 4. gang så jeg noget der lignede små bitte hvide hudflager, men det lignede ikke orm. Jeg ringede alligevel til lægevagten som sagde at hvis det var orm, så var jeg ikke i tvivl, han rådede mig til at ringe til egen læge mandag. 

Efter samtalen med lægevagten kiggede jeg igen, og jeg kan nu konstatere at han har børneorm!!! Føj føj føj!!!! Jeg ringede til lægevagten igen, som har udskrevet vermox til os alle sammen, som jeg kan hente i morgen...

Jeg ved jeg ikke får lukket et øje i nat, føj hvor jeg bare synes det er klamt!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Nu er vi så alle sammen kommet i gang med behandling. Jeg har været i gang med at spritte af osv., alt sengetøj er blevet skiftet.

Er der andre forholdsregler jeg skal tage?

Vi vasker fingre så ofte at vores hænder snart er helt hudløse.

Han klager en del over at det klør (mere end det plejer), men er det fordi de er ved at dø nu, og så søger ud af numsen? I morges da jeg kiggede kravlede der en orm, næsten helt oppe på lænderyggen...

Anmeld

3. juni 2012

Ciss

Anonym skriver:

Nu er vi så alle sammen kommet i gang med behandling. Jeg har været i gang med at spritte af osv., alt sengetøj er blevet skiftet.

Er der andre forholdsregler jeg skal tage?

Vi vasker fingre så ofte at vores hænder snart er helt hudløse.

Han klager en del over at det klør (mere end det plejer), men er det fordi de er ved at dø nu, og så søger ud af numsen? I morges da jeg kiggede kravlede der en orm, næsten helt oppe på lænderyggen...

Fy og føj! Håber, det snart er overstået!

Jeg har nul erfaring med det men ville ikke gå videre uden at sende en .

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Fy og føj! Håber, det snart er overstået!

Jeg har nul erfaring med det men ville ikke gå videre uden at sende en .

Tusinde tak, det var faktisk rigtig sødt af dig....

Anmeld

25. juni 2012

Rie Mikkelsen

Vil lige give mit besyv med.

Havde netop en rædselsfuld nat med min 6 årige søn med samme kløe!! Jeg har heller ikke kunnet se nogen børneorm, men har selvfølgelig haft ham på en ormekur, bare for en sikkerheds skyld,- men uden resultat.

Det har stået på sådan lidt on and off det sidste års tid.

Jeg har haft ham til lægen, og fik også en lægevagt til at kigge på det, da en sådan var indkaldt i anden forbindelse.

De har simplethen ingen bud på det!?!

Jeg har netop også med vådservietter gjort ham ren, for at der ikke skulle sidde noget, men uden held. Jeg har ikke været overdreven hysterisk med rengøring, netop for ikke at udtørre ham, og jeg har været opmærksom på at det var vådservietter uden kemisk tilsætning!

Mit gæt kan være at han (de) måske i perioder har spist noget de reagerer allergisk på..? I går fik han fx. rigtig mange jordbær om aftenen,- der kan vist også være allergener i. - Men han har nu også haft kløen på andre tider af året.. kommer og går med flere måneders mellemrum..

Arghh!! Det er synd for ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.