Andre der har morsyge børn. Jeg kan ikke klare mere!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

annec

Anonym skriver:

Føler med jer,det er mega hårdt! 

Hvor længe har det stået på hos jer, har far ellers normalt kunne deltage, og hvor gammel er jeres søn? 

Det har faktisk altid stået på. Men nogen perioder værre end andre. Han er 9 mdr hvis min kærest. (barnets far) bare ther over med flasken skriger han i vildens sky s: og hvis han græder er det kun mig der kan trøste ham 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Det er underligt som de lige pludselig foretrækker den ene forælder

Hehe jamen det lyder da til at der er fremskridt

Man tør jo dårligt glæde sig for tidligt

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

annec skriver:

Det har faktisk altid stået på. Men nogen perioder værre end andre. Han er 9 mdr hvis min kærest. (barnets far) bare ther over med flasken skriger han i vildens sky s: og hvis han græder er det kun mig der kan trøste ham 

Årh det lyder også hårdt for jer! Håber det hele bliver bedre, når han begynder at kunne forstå lidt mere!  

Anmeld

7. juni 2012

linemus

Anonym skriver:

Lyder som om vi er i nøjagtig samme situation, og det letter sørme at læse at det ikke kun er herhjemme  det er kørt af sporet! 

Hvor længe har jeres datter haft det sådan her?

Jeg har også tænkt at det kan spille ind, at hendes legekammerat i dagplejen er stoppet og rykket i bh, så vores datter er nu den Store, og jeg tror hun keder sig lidt og mangler udfordringer. Hendes sprog har også ændret sig ekstremt på det sidsTe, ikke nok med at hendes ordforråd er blevet ekstremt udvidet, og sætningerne er blevet længere. Så prøver hun virkelig også at bestemme herhjemme, og sætte grænser for mig og hendes far (ligesom hun fornemmer vi gør overfor hende) jeg håber snart at hun vender tilbage til sit gamle jeg! Og vi snart kan få en normal hverdag tilbage! Ingen tvivl om det nok heller ikke er helt sjovt at være hende, det mberøre meget frustrerende i sådan et lille hovede! 

Håber også snart i får en normal hverdag igen!

Jeg synes, hun har været sådan længe. Det har i hvert fald stået på 3-4 uger, mener jeg.

Jeg synes ikke, der har været nogle omvæltninger herhjemme, men jeg kan genkende det med sproget. Sofie er også begyndt at snakke endnu mere og mere sammenhængende. Hun gentager alle ord, og hun forstår bare så meget. Så jeg tænker, at det er ligesom de udviklingsspring, de tager, når de er mindre, og så vil det lige pludselig være overstået, og der vil komme en periode med fred. Måske lægger du ikke engang mærke til det, når det sker, men tænker måske en dag "Hov, det går jo godt nu", og så kan det være du kan se en udvikling i hende også. Det er min erfaring fra vores større børn. Og så tænker man også "Nååh, var det bare et tigerspring", og så er det helt i orden - bagefter - at hun var sådan

Det skal nok blive godt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.