Anonym skriver:
Lyder som om vi er i nøjagtig samme situation, og det letter sørme at læse at det ikke kun er herhjemme det er kørt af sporet!
Hvor længe har jeres datter haft det sådan her?
Jeg har også tænkt at det kan spille ind, at hendes legekammerat i dagplejen er stoppet og rykket i bh, så vores datter er nu den Store, og jeg tror hun keder sig lidt og mangler udfordringer. Hendes sprog har også ændret sig ekstremt på det sidsTe, ikke nok med at hendes ordforråd er blevet ekstremt udvidet, og sætningerne er blevet længere. Så prøver hun virkelig også at bestemme herhjemme, og sætte grænser for mig og hendes far (ligesom hun fornemmer vi gør overfor hende) jeg håber snart at hun vender tilbage til sit gamle jeg! Og vi snart kan få en normal hverdag tilbage!
Ingen tvivl om det nok heller ikke er helt sjovt at være hende, det mberøre meget frustrerende i sådan et lille hovede!
Håber også snart i får en normal hverdag igen! 
Jeg synes, hun har været sådan længe. Det har i hvert fald stået på 3-4 uger, mener jeg.
Jeg synes ikke, der har været nogle omvæltninger herhjemme, men jeg kan genkende det med sproget. Sofie er også begyndt at snakke endnu mere og mere sammenhængende. Hun gentager alle ord, og hun forstår bare så meget. Så jeg tænker, at det er ligesom de udviklingsspring, de tager, når de er mindre, og så vil det lige pludselig være overstået, og der vil komme en periode med fred. Måske lægger du ikke engang mærke til det, når det sker, men tænker måske en dag "Hov, det går jo godt nu", og så kan det være du kan se en udvikling i hende også. Det er min erfaring fra vores større børn. Og så tænker man også "Nååh, var det bare et tigerspring", og så er det helt i orden - bagefter - at hun var sådan

Det skal nok blive godt igen
Anmeld