Ja, jeg er jo ikke pulverheks...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2008

Loggidut

altså marco...er du i tvivl om hvordan man laver mme på pulver?
så sig lige til....ha ha...den er tråd har sgu taget mange drejninger...lol...prøv lige at læs hvad det er der bliver skrevet gennem dem...tror da at marco er totalt forvirret nu...har jeg ret marco?

ha ha...knus fra sloggi...som selv er totalt forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

Marco2

FULDSTÆNDIG!!!!

Har sådan fortudt jeg oprettede tråden. Så da jeg så de sidste kommentarer tænkte jeg at jeg ville undlade at besvare mere, for det her har da kun gjort ondt værre.......

Anmeld

10. marts 2008

Loggidut

ok...vi tager den fra en ende af...ved du hvordan man laver mme? altså af pulver

Anmeld

10. marts 2008

Sille

Marco2 skriver:

FULDSTÆNDIG!!!!

Har sådan fortudt jeg oprettede tråden. Så da jeg så de sidste kommentarer tænkte jeg at jeg ville undlade at besvare mere, for det her har da kun gjort ondt værre.......

Ej det var ik meningen.. sorry.. :(

-sille - total pulverheks som nok har gjort det hele værre......

Anmeld

10. marts 2008

Astrid P

AG, jeg gør præcis det samme som dig! Laver selv grøden og blander MME i bagefter. Hvis jeg ikke har noget af det der er drikkeklart, så laver jeg en lille flaske med pulver MME. Bare en deciliter, så er der til to portioner...
Håber du finder ud af det.
KH Astrid

Anmeld

10. marts 2008

Sille

Astrid P skriver:

AG, jeg gør præcis det samme som dig! Laver selv grøden og blander MME i bagefter. Hvis jeg ikke har noget af det der er drikkeklart, så laver jeg en lille flaske med pulver MME. Bare en deciliter, så er der til to portioner...
Håber du finder ud af det.
KH Astrid

Det var lige det jeg mente..:)

Anmeld

10. marts 2008

Marco2

HEj tøser. Har googlet det, og fundet ud af det. Kæresten kunne sgu da også bare være kommet hjem med drikkeklar mme fremfor det pulvershit. Men jeg har fundet ud af at jeg skal lave grøden på vand og mel (hvad det end må være for en slags) og så tilsætte pulver svarende til den vandmængde jeg har lavet grøden på... så nu er den ged barberet. Iflg min SP sker der ikke noget ved at drikkeklar mme lige når kogepunktet hvis bare man skynder sig at tage det af. Det må ikke stå og bulderkoge.... Fog jeg har jo hele vejen igennem skullet basere Em's grød 100% på mme, da hun er så klejn... Så derfor var det her med pulveret lige en udfordring for hvordan jeg praktisk fik det produceret. Men jeg har fattet det nu!! Men FANKS for svarene tøser. AG - nu lidt klogere pulverheks :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.