Ja, jeg er jo ikke pulverheks...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2008

Marco2

Anna-Rosa skriver:

Men kunne du finde ud af min opskrift?

Altså jeg er ikke den hurtigste knallert her til morgen.... Bær over... Sådan her laver jeg det... putter mel og vand i en gryde..får det op at koge...så bliver det grød... så hælder jeg det over i en tallerken..putter olie og pulver i... er det ikke rigtigt??

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

Anna-Rosa

Marco2 skriver:

Anna-Rosa skriver:

Men kunne du finde ud af min opskrift?

Altså jeg er ikke den hurtigste knallert her til morgen.... Bær over... Sådan her laver jeg det... putter mel og vand i en gryde..får det op at koge...så bliver det grød... så hælder jeg det over i en tallerken..putter olie og pulver i... er det ikke rigtigt??

AG

HURRAAAAAAAAAAA..... sÅ ER DU MÅSKE DEN MEST SPIDSE BLYANT I PENALHUSET?

Anmeld

10. marts 2008

Nadi

Når man skal lave MME til flasken er det meget vigtigt at mængderne passer sammen og at vandet er afkogt. Så tror også det gælder når man laver MME til grød.

-Nadia

Anmeld

10. marts 2008

Anna-Rosa

Nadi skriver:

Når man skal lave MME til flasken er det meget vigtigt at mængderne passer sammen og at vandet er afkogt. Så tror også det gælder når man laver MME til grød.

-Nadia

I skal ikke koge vandet mere som de får.... De må gerne få direkte fra hanen...Var det ikke god info Nadia...så er der lidt mere tid til at hænge herinde:))

Anmeld

10. marts 2008

Sille

altså hvorfor al det påstyr... lav en flaske mme ... så bruger du det ligesom den færdige mme du hidtil har brugt..
den flaske du har lavet kan du bare stille i køleren og hælde af som var den færdiglavede mme.. og den holder så til dagen efter hvis du ik har brugt det hele.. så slipper du for al det postyr....:)

Anmeld

10. marts 2008

Sille

Anna-Rosa skriver:

Nadi skriver:

-Nadia

I skal ikke koge vandet mere som de får.... De må gerne få direkte fra hanen...Var det ikke god info Nadia...så er der lidt mere tid til at hænge herinde:))

jo det skal det hvis man laver flasker til køleren.. altså hvis du laver flasker til et døgn.. men hvis du laver en hurtig flaske til brug nu-og-her så skal det ik koges nej..:)

Anmeld

10. marts 2008

Rasmine

Sille skriver:

Anna-Rosa skriver:

Nadi skriver:

-Nadia

jo det skal det hvis man laver flasker til køleren.. altså hvis du laver flasker til et døgn.. men hvis du laver en hurtig flaske til brug nu-og-her så skal det ik koges nej..:)

Sille: hvorfor er det nu at det skal koges, hvis ikke det er til en flaske her og nu?
(hvis jeg laver flasker til et døgn koger jeg også, men ved egentlig ikke hvorfor)

Anmeld

10. marts 2008

Marco2

Sille skriver:

altså hvorfor al det påstyr... lav en flaske mme ... så bruger du det ligesom den færdige mme du hidtil har brugt..

Det troede jeg ikke man kunne, for har fået fortalt at pulver-mme ikke må komme i gryden og koge op...

Anmeld

10. marts 2008

Loggidut

Mebach skriver:

Sille skriver:

Anna-Rosa skriver:

Nadi skriver:

-Nadia

Sille: hvorfor er det nu at det skal koges, hvis ikke det er til en flaske her og nu?
(hvis jeg laver flasker til et døgn koger jeg også, men ved egentlig ikke hvorfor)

elementært min kære watson.....fordi baktusserne kan formere sig....jeg har snydt et par gange med ikke at koge til her og nu flasken, men vil nu helst alligevel koge vandet...jeg føler llidt det er som kaffe lavet på kunken vand fra hanen...lol

Anmeld

10. marts 2008

Sille

Marco2 skriver:

Sille skriver:

Det troede jeg ikke man kunne, for har fået fortalt at pulver-mme ikke må komme i gryden og koge op...

det må hverken pulver eller færdig mme.. du skal ikke koge nogen af delene.. men lave grøden og putte mme i bagefter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.