Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Haha jeg føler mig altså gammel, nu hvor jeg så denne reklame på Facebook Ååårh hvor jeg dog elskede at rende rundt i dem http://www.brandos.dk/buffalo/1348-14-texas-oil-negro-01/a54921 Kan I huske de berømte buffaloskostøvler??
Haha jeg føler mig altså gammel, nu hvor jeg så denne reklame på Facebook Ååårh hvor jeg dog elskede at rende rundt i dem
http://www.brandos.dk/buffalo/1348-14-texas-oil-negro-01/a54921
Kan I huske de berømte buffaloskostøvler??
Åhhh ja det eeeeelskede jeg også.
B&J skriver: YAAAAAA jeg kan huske dem jeg havde selv et par og jeg ELSKEDE dem hihihihi men nok fordi jeg kun er 159høj lige pludseligt var jeg lidt højre de var lækre at have på og man kunne løbe i dem yes yes yes
YAAAAAA jeg kan huske dem jeg havde selv et par og jeg ELSKEDE dem hihihihi men nok fordi jeg kun er 159høj lige pludseligt var jeg lidt højre de var lækre at have på og man kunne løbe i dem yes yes yes
Ha ha det samme her
Jep, husker dem rigtig godt - havde et par i sorte
Og selvom det nok er et af verdens grimmeste par sko, så gik man bare så godt i dem. Elskede dem!
/Fenja
Darling<3 skriver: Årh , så er vi sku kommet tilbage i tidenHavde 2 par - pink og sort
Årh , så er vi sku kommet tilbage i tidenHavde 2 par - pink og sort
Haha ja ren nostalgi det her
Bøllen skriver: Åhhh ja det eeeeelskede jeg også.
Det tror jeg vi er mange der er - eller det hedder vel har
PT skriver: Hold op hvor føler jeg mig gammel, når de ting, jeg havde på som teenager, er moderne igen
Hold op hvor føler jeg mig gammel, når de ting, jeg havde på som teenager, er moderne igen
Mig med
Uha ja Jeg elskede mine. Jeg havde op til flere par!
Jeg elskede at gå i dem... (blev jo lidt højere) og ja... så sys jeg at jeg var über smart!! HAHA
Fenja09 skriver: Jep, husker dem rigtig godt - havde et par i sorte Og selvom det nok er et af verdens grimmeste par sko, så gik man bare så godt i dem. Elskede dem! /Fenja
Ja man gik rigtig godt i dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128