Kan I huske buffalostøvler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.275 visninger
50 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

Clisolka

Haha jeg føler mig altså gammel, nu hvor jeg så denne reklame på Facebook  Ååårh hvor jeg dog elskede at rende rundt i dem 

http://www.brandos.dk/buffalo/1348-14-texas-oil-negro-01/a54921

Kan I huske de berømte buffaloskostøvler??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Guldet

Haha  .. Ja det kan jeg godt .. Husker stadig prisen : 1300 kr - ..   At jeg gad at bruge mine optjente penge på dem ;-) haha idag synes jeg de er tude grimme 

Anmeld

2. juni 2012

Timse

Åh alle de gode minder de var et hit, især når man nu ikke var

/er så høj

Anmeld

2. juni 2012

Clisolka

Mor- til pige skriver:

Haha  .. Ja det kan jeg godt .. Husker stadig prisen : 1300 kr - ..   At jeg gad at bruge mine optjente penge på dem ;-) haha idag synes jeg de er tude grimme 

Haha ja jeg husker bestemt også prisen - utroligt at vi gav så mange penge for dem dengang  Jeg skulle jo lige ind på linket og snuse, nu står de til 899, det er dælme også mange penge 

Anmeld

2. juni 2012

Clisolka

Timse skriver:

Åh alle de gode minder de var et hit, især når man nu ikke var

/er så høj

De var i hvert fald gode at danse til 

Anmeld

2. juni 2012

B&J

YAAAAAA jeg kan huske dem jeg havde selv et par og jeg ELSKEDE dem hihihihi men nok fordi jeg kun er 159høj lige pludseligt var jeg lidt højre de var lækre at have på og man kunne løbe i dem yes yes yes

Anmeld

2. juni 2012

Guldet

Babymor2010 skriver:

Haha ja jeg husker bestemt også prisen - utroligt at vi gav så mange penge for dem dengang  Jeg skulle jo lige ind på linket og snuse, nu står de til 899, det er dælme også mange penge 

Og man skulle endelig ikke have en billigere udgave. - det skulle være de rigtige ;-) kan huske mine var grå ;-) .. Hehe ja de er stadig dyre !! Mon de blir populære igen?? 

Anmeld

2. juni 2012

Clisolka

Mor- til pige skriver:

Og man skulle endelig ikke have en billigere udgave. - det skulle være de rigtige ;-) kan huske mine var grå ;-) .. Hehe ja de er stadig dyre !! Mon de blir populære igen?? 

Jeg startede med et par af dem jeg har linket til - og endte til sidst med et par grå  Tja, jeg ved det ikke. Hvis de bliver ved med at reklamere for dem bliver de nok 

Anmeld

2. juni 2012

Clisolka

B&J skriver:

YAAAAAA jeg kan huske dem jeg havde selv et par og jeg ELSKEDE dem hihihihi men nok fordi jeg kun er 159høj lige pludseligt var jeg lidt højre de var lækre at have på og man kunne løbe i dem yes yes yes

Yes, jeg elskede dem også - de var så dejlige at have på 

Anmeld

2. juni 2012

come2

Babymor2010 skriver:

Haha jeg føler mig altså gammel, nu hvor jeg så denne reklame på Facebook  Ååårh hvor jeg dog elskede at rende rundt i dem 

http://www.brandos.dk/buffalo/1348-14-texas-oil-negro-01/a54921

Kan I huske de berømte buffaloskostøvler??

Jeg ka huske jeg stjal min søsters buffalo støvler.

Jeg havde ikke selv penge til et par.

Og så de der bukser med brede ben, der alligevel næsten dækkede skoen.

Så var den hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.