Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sarahb skriver: Neon er såååå hot!!! Lige nu!!! Har lige selv købt et neon gult bælte Hehe... Alt i kbh er nærmest neon
Neon er såååå hot!!! Lige nu!!! Har lige selv købt et neon gult bælte Hehe... Alt i kbh er nærmest neon
Det har jeg slet ikke set - og jeg arbejder i kbh
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MAJ*MOR skriver: de var bare så fede. Kan huske jeg ikke havde råd, men at min moster gerne ville gi halvdelen, så jeg gik hjem og spurgte hvor meget jeg skulle hjælpe med for at tjene den anden halvdel. Det tog ca 14 dage så var den hjemme.. følte mig SÅ sej.. og så sammen med de der refleksbukser i turkisblå...
de var bare så fede. Kan huske jeg ikke havde råd, men at min moster gerne ville gi halvdelen, så jeg gik hjem og spurgte hvor meget jeg skulle hjælpe med for at tjene den anden halvdel. Det tog ca 14 dage så var den hjemme.. følte mig SÅ sej.. og så sammen med de der refleksbukser i turkisblå...
Ja, det er ren nostalgi
Babymor2010 skriver: Det har jeg slet ikke set - og jeg arbejder i kbh
sarahb skriver: Ej hvor vildt. Gina tricot, HM og bestseller butikkerne bugner af det
Ej hvor vildt. Gina tricot, HM og bestseller butikkerne bugner af det
Heh jeg kommer ikke lige i nærheden af de butikker...
chael skriver: Ork jaHavde de helt sorte og et par i blå/hvid/grå. Det var tider*C
Ork jaHavde de helt sorte og et par i blå/hvid/grå. Det var tider*C
Det var det nemlig
pemiro skriver: Jep husker dem tydeligt!!!Og har endda set dem i en skobutik for nyligt :/Og igår så jeg en pige med plateau sko på, ikke buffalo, men dem der der ca er 10 cm høje hele vejen hen..Jeg fik meget store øjne hehe
Jep husker dem tydeligt!!!Og har endda set dem i en skobutik for nyligt :/Og igår så jeg en pige med plateau sko på, ikke buffalo, men dem der der ca er 10 cm høje hele vejen hen..Jeg fik meget store øjne hehe
De sko/støvler har jeg også lagt mærke til de unge piger render rundt i
Babymor2010 skriver: Haha jeg føler mig altså gammel, nu hvor jeg så denne reklame på Facebook Ååårh hvor jeg dog elskede at rende rundt i dem http://www.brandos.dk/buffalo/1348-14-texas-oil-negro-01/a54921 Kan I huske de berømte buffaloskostøvler??
Haha jeg føler mig altså gammel, nu hvor jeg så denne reklame på Facebook Ååårh hvor jeg dog elskede at rende rundt i dem
http://www.brandos.dk/buffalo/1348-14-texas-oil-negro-01/a54921
Kan I huske de berømte buffaloskostøvler??
Hahaha Hvor er det sjovt. Bare jeg havde gemt mine med NEONGULE farver (ooooooh goooooood)!
HeidiØ skriver: Hahaha Hvor er det sjovt. Bare jeg havde gemt mine med NEONGULE farver (ooooooh goooooood)!
Haha ja det er lidt sjovt - suk, jeg ville også gerne have mine de grå, men tror nu ikke jeg ville rende rundt i dem nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128