pis gult hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

FamilenStorm

FamilenStorm skriver:

Uden at jeg er helt sikker på det, mener jeg man skal farvet håret grå, for at tage den gule farve... (var selv ved frisøren engang efter en hjemmefarvning der gik galt ) Og der brugte hun grå hårfarve..

Hov.. Nu bliver jeg egentlig i tvivl... Tror faktisk mit hår endte med at være grønt og så brugte hun grå..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Nu ved jeg godt du ikke skrev frisør.....

MEN de fleste saloner har en 5 min toningsfarve som æder alt gyldent, hos os koster det 155, og det bruger du altså hurtigt på billig farve og shampoo....

Og ellers siger jeg også silver shampoo, den fra paul mitchell er rigtig god, og plejer samtidig

http://ezzence.dk/paul-mitchell-platinum-blonde-sh ampoo-1000ml.html Er det den her du mener ??

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Hov.. Nu bliver jeg egentlig i tvivl... Tror faktisk mit hår endte med at være grønt og så brugte hun grå..

Hahaha.. Ja man skal vist passe på Man kan ende ud i det mest forfærdelige. Da jeg var teenager der farvede jeg mit hår sort med Henna.. Og det blev også mose grønt.. Ihhhh hvor var jeg fin..

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Nu ved jeg godt du ikke skrev frisør.....

MEN de fleste saloner har en 5 min toningsfarve som æder alt gyldent, hos os koster det 155, og det bruger du altså hurtigt på billig farve og shampoo....

Og ellers siger jeg også silver shampoo, den fra paul mitchell er rigtig god, og plejer samtidig

Ps! Den der 5 mins tonings farve, kunne jeg stadig godt tænke mig at få klørene i.Hvis du vil ud med navnet.

Anmeld

3. juni 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Hahaha.. Ja man skal vist passe på Man kan ende ud i det mest forfærdelige. Da jeg var teenager der farvede jeg mit hår sort med Henna.. Og det blev også mose grønt.. Ihhhh hvor var jeg fin..

Haha..

Ja det kan næsten gå hen og blive et helt kunstværk med de hårfarvninger

Anmeld

3. juni 2012

Alex R.

Silvershampoo fra Loreal er rigtig god. Du kan få den billigt på nicehair.dk ! bare husk at bruge lidt balsam bagefter for den kan godt tørre håret ud.

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Alex R. skriver:

Silvershampoo fra Loreal er rigtig god. Du kan få den billigt på nicehair.dk ! bare husk at bruge lidt balsam bagefter for den kan godt tørre håret ud.

Ja den virker rigtig godt, den næste flaske jeg køber af det, køber jeg også på nettet, jeg kan se at det er over halv pris. Tak

Anmeld

3. juni 2012

Kløver

jeg ville affarve mere, men måske farve håret i en mellemblond farve

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

jeg ville affarve mere, men måske farve håret i en mellemblond farve

Det har jeg også haft tænkt på. og det gør måske også om en uge eller 2. Men jeg syntes faktisk at det der silver udretter mirakler. så jeg bruger det lige hver dag i en uges tid

Anmeld

3. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ps! Den der 5 mins tonings farve, kunne jeg stadig godt tænke mig at få klørene i.Hvis du vil ud med navnet.

Shampooen hedder  platin blonde shampoo så vidt jeg lige husker

Det andet kan jeg ikke lige huske navnet på, men det er mellem 4-6 ting der skal blandes så det vil være alt for dyrt for dig.

Min indkøbspris er ca 120 pr del, og du vil have til 20 år, og så blir det altså for gammelt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.