pis gult hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Hos os kommer vi det i....

Tror ikke du kan købe det selv.

Silver bruger du til at holde det ved lige, den jeg nævner skal sidde i håret 3-5 min og så vaskes ud, og det ender nemlig ikke med at farve det blå

Og så er det Awapuhi rod i som plejer rigtig godt

Hvad hedder det. Hvis jeg skulle købe det på nettet. Ved du det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

har selv lige været der.. og mit er kun farvet 2 gange.. så hvis jeg var dig vil jeg ikke farve mere..

jeg købte både en lilla og en silver shampoo.. 

Lilla og silver er det ikke det samme??

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg ville da forsøge med en Silver-shampoo først og se, om den ikke tager det meste (ved ikke, hvor stort problemet er?)....

Jeg har købt det der silver i dag. Det var ret effektiv. Ved du om man kan og må vaske sit hår med det flere gange om dagen ?? Bare lige her i starten

Anmeld

2. juni 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har købt det der silver i dag. Det var ret effektiv. Ved du om man kan og må vaske sit hår med det flere gange om dagen ?? Bare lige her i starten

Pas - jeg har kun brugt det engang imellem 

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Pas - jeg har kun brugt det engang imellem 

Nå ok. Jeg har også kun vasket det en gang. jeg er bare lidt utålmodig :-)

Anmeld

2. juni 2012

MikeyMike & Mor

Anonym skriver:

Jeg har farvet mit hår med ask blond. Derefter med afblegning også igen med ask blond. Det er stadig lidt gult. Jeg tænker at jeg ku købe en poly platin blond afblegning ... ?? Eller er der nogen herinde som har gode råd??? Her og nu problem. og ikke frisør :-)

Sol, sol og atter sol! kom ud i den dejlige sommervarme med dit hår når den engang vender tilbage, det skulle vidst lysne det et par toner. Ellers silvershampoo.

Tror måske de kan rådgive dig i Matas, så du kan få det sidste gule ud af håret. 

Anmeld

2. juni 2012

JanetBJ

Har du haft afbleget det før ? .

Mit eget hår kan nemlig ALDRIG blive helt blond. Mit bliver altid pisgult.

Men har hørt fra en veninde at hvis man skal farve sig helt blond, og det ikke skal blive pisgult, skal man farve det i striber, og gøre det over flere gange, sådan at det er forskellige striber man tager hver gang. Håber du forstår hvad jeg mener

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

JanetBJ skriver:

Har du haft afbleget det før ? .

Mit eget hår kan nemlig ALDRIG blive helt blond. Mit bliver altid pisgult.

Men har hørt fra en veninde at hvis man skal farve sig helt blond, og det ikke skal blive pisgult, skal man farve det i striber, og gøre det over flere gange, sådan at det er forskellige striber man tager hver gang. Håber du forstår hvad jeg mener

Ja, jeg har afbleget mit hår, MANGE gange før. Men jeg har haft ladet mit hår vokse. Så det var 100% mit eget naturlige leverpostej, som jeg farvede i.
Men jeg syntes at den der Silver som folk har anbefalet har virket rigtig godt. Jeg vil jo heller ikke ødelægge 1½års venten på mit eget hår på at afblege mere end nødvendigt.
For eftertiden render jeg til frisøren og får farvet udgroninger

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Mikes Mamma skriver:

Sol, sol og atter sol! kom ud i den dejlige sommervarme med dit hår når den engang vender tilbage, det skulle vidst lysne det et par toner. Ellers silvershampoo.

Tror måske de kan rådgive dig i Matas, så du kan få det sidste gule ud af håret. 

Heheh.. Tålmodigheden er ikke lige min stærke side. Den med solen er god nok, men det tager jo en krig før at det virker

Anmeld

3. juni 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Jeg har farvet mit hår med ask blond. Derefter med afblegning også igen med ask blond. Det er stadig lidt gult. Jeg tænker at jeg ku købe en poly platin blond afblegning ... ?? Eller er der nogen herinde som har gode råd??? Her og nu problem. og ikke frisør :-)

Uden at jeg er helt sikker på det, mener jeg man skal farvet håret grå, for at tage den gule farve... (var selv ved frisøren engang efter en hjemmefarvning der gik galt ) Og der brugte hun grå hårfarve..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.