pis gult hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.179 visninger
39 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg har farvet mit hår med ask blond. Derefter med afblegning også igen med ask blond. Det er stadig lidt gult. Jeg tænker at jeg ku købe en poly platin blond afblegning ... ?? Eller er der nogen herinde som har gode råd??? Her og nu problem. og ikke frisør :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har farvet mit hår med ask blond. Derefter med afblegning også igen med ask blond. Det er stadig lidt gult. Jeg tænker at jeg ku købe en poly platin blond afblegning ... ?? Eller er der nogen herinde som har gode råd??? Her og nu problem. og ikke frisør :-)

Jeg ville da forsøge med en Silver-shampoo først og se, om den ikke tager det meste (ved ikke, hvor stort problemet er?)....

Anmeld

2. juni 2012

merichs

Anonym skriver:

Ville nok afblege håret mere i frygt for at det laver en kemisk klipning  Men som Rockertand foreslår så prøv med silvershampoo. Det brugte jeg da jeg var helt blond.... 

Anmeld

2. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Nu ved jeg godt du ikke skrev frisør.....

MEN de fleste saloner har en 5 min toningsfarve som æder alt gyldent, hos os koster det 155, og det bruger du altså hurtigt på billig farve og shampoo....

Og ellers siger jeg også silver shampoo, den fra paul mitchell er rigtig god, og plejer samtidig

Anmeld

2. juni 2012

Camilla30

Hej Hvis det er blevet gult som en 'våd-isbjørn' er der desværre ikke andre muligheder end frisør, jeg ville ikke selv farve mere på det af frygt for at den enten bliver totalskadet eller visner helt væk. Hvis det "bare" har et gult skær vil jeg gerne anbefale loreal silvershampoo, den har reddet mig et par gange, kan købes i føtex og bilka mv. Pøj'pøj med garnet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

MEN de fleste saloner har en 5 min toningsfarve som æder alt gyldent, hos os koster det 155, og det bruger du altså hurtigt på billig farve og shampoo....

Og ellers siger jeg også silver shampoo, den fra paul mitchell er rigtig god, og plejer samtidig

Er det noget man bare går ind til frisøren og køber og selv putter i eller hvordan. Også bagefter bruge det der siver.??

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Silver

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Camilla30 skriver:

Hej Hvis det er blevet gult som en 'våd-isbjørn' er der desværre ikke andre muligheder end frisør, jeg ville ikke selv farve mere på det af frygt for at den enten bliver totalskadet eller visner helt væk. Hvis det "bare" har et gult skær vil jeg gerne anbefale loreal silvershampoo, den har reddet mig et par gange, kan købes i føtex og bilka mv. Pøj'pøj med garnet

Nej. Heldigvis ikke våd isbjørne :-D bare sådan et gyldent skær. Det ser faktisk meget naturligt ud. Men jeg vil bare gerne af med det gyldne

Anmeld

2. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Er det noget man bare går ind til frisøren og køber og selv putter i eller hvordan. Også bagefter bruge det der siver.??

Hos os kommer vi det i....

Tror ikke du kan købe det selv.

Silver bruger du til at holde det ved lige, den jeg nævner skal sidde i håret 3-5 min og så vaskes ud, og det ender nemlig ikke med at farve det blå

Og så er det Awapuhi rod i som plejer rigtig godt

Anmeld

2. juni 2012

Kamulla

har selv lige været der.. og mit er kun farvet 2 gange.. så hvis jeg var dig vil jeg ikke farve mere..

jeg købte både en lilla og en silver shampoo.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.