Hvad tid?? (børn omkring 1½-2 år)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

Nadia&Daniel

Babyklar skriver:

Storm er begyndt at sove samlagt i vuggeren 2-3 timer i alt.. og den sidste lur står han op fra 13-14tiden ,, hvilket har fungeret så godt herhjemme, at han er kommet i seng mellem 19-20stykker..

hvis han er hjemme en hel dag er det ca det samme ..

men hvis vuggestuen lader ham sove til kl 15 får jeg ham ikke til at sove før kl 22-23 stykker ..

Laura sov først kl. 12-14.30 igår (hun havde brug for søvn, så ville ikke vække hende) - men hold op en kamp jeg fik igår aftes - så det bed mig i rumpen, at lad hende få søvn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Ved at ingen børn er ens - men hvornår sover Jeres børn til middag??

1. Når de er i vuggestue?

2. Når de er hjemme en hel dag?

Og hvornår kommer de i seng om aften?

Madeleine blir snart 20mdr og for tiden sover hun ikke meget om dagen grundet det varme vejr. Så hjemme har vi længe droppet formiddagsluren selvom hun stadig får en time i dp.
I dp plejer hun at kunne tage næsten 4 timer på en dag, og gør det også tit herhjemme.

Vi putter hende 19.30, og for tiden får hun en pegebog med i seng, og så tænder vi et lys på gangen.

Anmeld

1. juni 2012

LISBETH:-)

Elina blev 2 år for en uge siden.

Hun sover 1 time til middag både her hjemme og i vuggestuen. Det er altid fra 12-13. Vi har haft helt enormt mange problemer med at få hende i seng om aftenen. Den blev tit 23 før hun sov. Så derfor bliver hun vækket efter 1 times middagslur.

Hun kommer i seng om aftenen mellem 20-21 alt efter hvor træt hun virker. Men nu er hun heller ikke et barn med et enormt søvnbehov. Børn er jo forskellige og deres søvnbehov ændrer sig også med alderen.

Anmeld

1. juni 2012

Moar2011

Nadia&Daniel skriver:

Laura sov først kl. 12-14.30 igår (hun havde brug for søvn, så ville ikke vække hende) - men hold op en kamp jeg fik igår aftes - så det bed mig i rumpen, at lad hende få søvn

lige præcis .. her bliver det også en KAMP eller alt for sen sengetid.. hvis han sover for længe ..

Anmeld

1. juni 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Laura sov først kl. 22 - men vågnede kl. 5.45 og var frisk som i FRISK.. Men hun har lige taget en lille lur på sofaen..

Åhh gud ..
Ja okay .. Håber virkelig snart det vender !

Godt .  

Anmeld

1. juni 2012

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Åhh gud ..
Ja okay .. Håber virkelig snart det vender !

Godt .  

Hun vil ikke sove til middag Hun er træt og græder over det mindste.. Havde håbet at hun ville sove forholdsvis tidligt, men det kan jeg godt skyde en hvid pil efter

Anmeld

1. juni 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Hun vil ikke sove til middag Hun er træt og græder over det mindste.. Havde håbet at hun ville sove forholdsvis tidligt, men det kan jeg godt skyde en hvid pil efter

Hm .. Hjælper det ikke at gå med barnevognen ??

Anmeld

1. juni 2012

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Hm .. Hjælper det ikke at gå med barnevognen ??

Intet hjælper  hun er super frisk - og vil lege og læse bøger.. Hun fik lige en slapper på 20 min. - hvor hun bare lå og kiggede med søvning øjne i bøger.

Anmeld

1. juni 2012

Rsa

Nadia&Daniel skriver:

Ved at ingen børn er ens - men hvornår sover Jeres børn til middag??

1. Når de er i vuggestue?

2. Når de er hjemme en hel dag?

Og hvornår kommer de i seng om aften?

Min datter på 1,5 år sover mellem 1,5 og 3 timer i vuggetuen og bliver puttet ca. Kl11.30

Hun sover samme antal timer hjemme og bliver puttet mellem kl.11.30 og 13. 

Hun kommer i seng om aftenen mellem 19.30 og 20. Få gange strækker vi den til 20.30 i weekenderne, ikke så ofte da hun faktisk er ret træt ved 20 tiden.

Anmeld

1. juni 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Intet hjælper  hun er super frisk - og vil lege og læse bøger.. Hun fik lige en slapper på 20 min. - hvor hun bare lå og kiggede med søvning øjne i bøger.

Ej . Hvor træls altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.