Hvad tid?? (børn omkring 1½-2 år)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.391 visninger
35 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Nadia&Daniel

Ved at ingen børn er ens - men hvornår sover Jeres børn til middag??

1. Når de er i vuggestue?

2. Når de er hjemme en hel dag?

Og hvornår kommer de i seng om aften?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

bøgelund

Nadia&Daniel skriver:

Anna sover 3 timer omme i dagplejen. max 1½ time herhjemme.

og kommer oftest i seng omkring kl. 20.

Anmeld

31. maj 2012

Ryberg

Lasse sover mellem 2-3 timer i dagpleje... og mellem 1½-3 timer hjemme..

han kommer i seng kl. 19 ..

2 år

Anmeld

31. maj 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Oscar sover 2-2 en halv time i Dp. og halvanden time herhjemme ..
Han kommer i seng ved 19.30 tiden .. Men han er svær og putte for tiden  

Anmeld

31. maj 2012

Nadia&Daniel

Grunden til min "debat" er, at når Laura er i vuggestue sover hun max 1½-2 timer (vist hun er træt), ellers lige knap 1½ time. Og det er omkring kl. 11 hun falder i søvn (barnevogn - udenfor).

Herhjemme sover hun alt imellem 1½-3 timer (tremmeseng - indenfor), og først efter kl. 12.

Og i de sidste par dage har det været en KAMP at få hende til ro - i dag tog det mig 3 timer at få hende til ro. Igår tog det mig 10 min.

Hun har ikke været i vuggestue i dag - måtte gå ind efter hende, da jeg havde afleveret hende, hun er ikke sog selv i disse dage, og er meget ked af det i vuggestuen, lige så snart jeg går.

Og jo mere jeg kæmper, jo senere bliver det, og jo mere sover hun næste morgen, og så er "tidsplanen" skubbet igen igen.

Undskyld vist det er lidt rodet.. Har bare behov for at komme ud med det..

Anmeld

31. maj 2012

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Oscar sover 2-2 en halv time i Dp. og halvanden time herhjemme ..
Han kommer i seng ved 19.30 tiden .. Men han er svær og putte for tiden  

Præcis ligesom Laura  var næsten klar til at opgive alt hertil aften

Anmeld

31. maj 2012

MariaJ

Johanna sover ca 1 1/2 time både i vuggestuen og hjemme. Det kan godt svinge lidt fra dag til dag, og kan være alt fra 1-2 timer. I vuggestuen bliver de alle lagt til at sove ca kl 12. Herhjemme er vi ikke helt så systematiske og det sker at den bliver 13-13.30 før hun kommer til at sove weekenderne. Hun kan også en sjælden gang imellem springe luren helt over herhjemme. Hun kommer i seng ca kl 20 til hverdag. I weekenderne kan den godt blive 21. Hun vågner ca ti timer efter hun er blevet lagt i seng.

Glemte at skrive at hun lige er blevet to år, men mønstret ar været det samme i hvert fald siden jul.

Anmeld

1. juni 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Præcis ligesom Laura  var næsten klar til at opgive alt hertil aften

Ih øv altså ! Mon ik det bare er alderen ? Det er virkelig frustrerende når de ikke vil sove

Anmeld

1. juni 2012

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Ih øv altså ! Mon ik det bare er alderen ? Det er virkelig frustrerende når de ikke vil sove

Tror også det er alderen (men det træk virkelig tænder igår).. Har valgt at holde Laura hjemme i dag, kunne ikke overskue tanken om en ked af det datter i vuggestuen

Anmeld

1. juni 2012

Jibbe

Frej har netop haft sådan en periode.
Normalt sover han 1 1/2 - 2 timer i vuggestuen og mellem 1 - 1 1/2 time herhjemme. I vuggestuen bliver de puttet mellem 1130-12 og herhjemme er det mellem 1130-13 alt efter hvor træt han er.
Til aften puttes han mellem 19-20.

Men vi har lige haft en periode på 14 dage der var lige sådan. Han endte faktisk med at blive syg så tænker at det har været lidt en optakt til det. Men fuck det var hårdt. Han ville ikke afleveres - var dødtræt når han kom hjem og de dage han var hjemme nægtede han at sove. Den ene dag gav jeg op og sprang luren over og til aften tog det mig 1-2 timer at få ham til at gå kold. Oftest endte vi inde i vores seng - men så sov han også.
Han blev så syg - 40 i feber og forstoppelse og vagtlægen troede han havde MØB men da han ligesom var kommet af med det han skulle blev han hurtigt rask og min gamle dreng kom igen. Resten af sidste uge gik fint - både med putning til middagslur og til aften. Denne uge har han været i vs men jeg frygter for weekenden og håber og håber at min mand når hjem imorgen eller søndag.
Så her var det 14 trælse dage og jeg håber at det snart er ovre hos jer. Godt su holder hende hjemme - det lyder som om hun trænger til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.