Sara. skriver:
Nor blev 2 i april.
Han sover ca. 1½ time i vuggestuenn. De putter ham mellem 11 og 12 og vækker ham senest kl 13.30. (men oftes vågner han selv inden).
Det er ca. det samme herhjemme.
Om aftenen bliver han puttet i hans seng kl.19. Vi læser en bog og snakker lidt og så går vi ud. Så kan han kalde lidt tid og han sutter kommer ved et tilfælde til at ligge på gulvet så han kalder på os for at få dem... nogen gange tænder han lyset og kalder på os for at slukke det... Men oftes falder han til ro og sover inden 20-20.30 ca.
Jeg forstår ikke helt det sidste du skrev med vuggestuen? Hvorfor hentede du hende igen?
Er hun syg? eller "bare" mor pyller?
Onsdag var hun virkelig ked da jeg gik (plejer hun ALDRIG at være)
men valgte at lad hende blive der, var sikker på at hun ville falde til ro og nyde dagen. Da jeg så hentede hende, fortalte de at hun havde været ked det meste af formiddagen, og hele tiden gået hen til døren og sagt mor. De havde så forsøgte at putte hende, fordi hun virkede træt, men det ville hun ikke. Men hun havde så sovet en time fra kl. 11-12. Men de sagde hun havde været ved siden af sig selv hele dagen
Så torsdag da jeg aflevede, havde hun sovet dårligt om natten (havde været vågn kl. 12-02 og været meget ked) og vågnede først kl. 7.30 (hun plejer at stå op imellem 6.30-7). Der gik ikke 5 min. på stuen, før hun af ked og løb hen til mig, da jeg skulle til at gå. De tog sig af hende, men hun var så ked af det da jeg gik. Havde jeg sådan ondt i maven. Satte mig ud i bilen, og ville køre hjem. Men tænkte, at det var dumt at køre hjem, for så at hente hende igen kort tid efter, vist hun stadig ikke var sig selv. Så ringede ind på stuen, og de sagde det var en god idé at Laura lige fik en hjemmedag.

Anmeld