Har lyst til at købe alle mulige baby-ting...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

Miss-86

Alex R. skriver:

Er allerede kommet til at købe en lille body! Både mig og min forlovede var helt oppe og køre en dag vi var i H&M og så blev vi bare nød til det. Til vores forsvar vil jeg sige den kun kostede 20 kr
Vi har også fået en gratis sut, meeeen det tæller ikke helt, vel

Ja, så kan jeg godt se det, når det KUN var 20 kr.. Jeg har også set meget billigt, men har endnu ikke købt noget. Gør det heller ikke, for så vil jeg nok bare blive skuffet, hvis jeg ikke bliver gravid. Desuden bor vi kun i en 2 værelses, så det er begrænset hvad der er med plads.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

BellaCiinea

Miss-L86 skriver:

Ja, men er det ikke frygteligt? Man kunne jo købe sig fattig inden man overhovedet er gravid

Joh =/ Men har ikk købt noget endnu

Anmeld

2. juni 2012

Miss-86

IsabellaCiinea skriver:

Joh =/ Men har ikk købt noget endnu

Nej, det har jeg heller ikke og lader også være med det

Anmeld

3. juni 2012

BellaCiinea

Miss-L86 skriver:

Nej, det har jeg heller ikke og lader også være med det

Jah må man nok hellere

Anmeld

4. juni 2012

lille-fisen

Hehe VELKOMMEN I KLUBBEN siger jeg bare 

Vi starter først PB om et år og er altså kommet til at købe et par sparkedragter (+en billig bæresele)  men ja det var også i genbrugen, så var jo ikke dyrt.

Meeen holder på at det er ok. - hvis jeg har en dag hvor jeg er rigtig skruk, kan jeg finde på at pakke sparkedragterne ud og lægge dem sammen igen og smile lidt og tænke åh det bliver dejligt  

Indrømmet synes jeg selv jeg er lidt bimmelim omkring det ind i mellem haha  men så længe det ikke bliver en negativ ting som minder en om at der er lang tid til, så er det helt fint som min egen lille hemmelighed, synes jeg 

Anmeld

4. juni 2012

Miss-86

lille-fisen skriver:

Hehe VELKOMMEN I KLUBBEN siger jeg bare 

Vi starter først PB om et år og er altså kommet til at købe et par sparkedragter (+en billig bæresele)  men ja det var også i genbrugen, så var jo ikke dyrt.

Meeen holder på at det er ok. - hvis jeg har en dag hvor jeg er rigtig skruk, kan jeg finde på at pakke sparkedragterne ud og lægge dem sammen igen og smile lidt og tænke åh det bliver dejligt  

Indrømmet synes jeg selv jeg er lidt bimmelim omkring det ind i mellem haha  men så længe det ikke bliver en negativ ting som minder en om at der er lang tid til, så er det helt fint som min egen lille hemmelighed, synes jeg 

Det dejligt at høre at andre også har det sådan

Men jeg har istedet for at købe noget, lavet en konto, hvor jeg fast sætter 200 kr. ind på hver måned + mere hvis det kan lade sig gøre. Også kan jeg bruge dem, NÅR jeg har en lille bebs i maven

Anmeld

7. juni 2012

lille-fisen

Miss-L86 skriver:

Det dejligt at høre at andre også har det sådan

Men jeg har istedet for at købe noget, lavet en konto, hvor jeg fast sætter 200 kr. ind på hver måned + mere hvis det kan lade sig gøre. Også kan jeg bruge dem, NÅR jeg har en lille bebs i maven

Det lyder som en super god ide med opsparingen  Jeg tror også  det egentlig er det smarteste - chancen for fejlkøb er i hvert fald noget større når man køber i så god tid eks. Tøj i forhold til køn og årstid osv. 

men ja det der med at ønske sig bebs er bare en så følelsemæssig ting  - meget mere end jeg nogensinde havde forventet! Har aldrig været sådan en som var helt tosset med børn og har ofte snakket om jeg måske slet ikke skulle have nogen. Men nu går jeg og lurer på babyer, børn og barnevogne (og køber sparkedragter i smug haha). Ja ja man kan overraske sig selv 

Anmeld

7. juni 2012

Miss-86

lille-fisen skriver:

Det lyder som en super god ide med opsparingen  Jeg tror også  det egentlig er det smarteste - chancen for fejlkøb er i hvert fald noget større når man køber i så god tid eks. Tøj i forhold til køn og årstid osv. 

men ja det der med at ønske sig bebs er bare en så følelsemæssig ting  - meget mere end jeg nogensinde havde forventet! Har aldrig været sådan en som var helt tosset med børn og har ofte snakket om jeg måske slet ikke skulle have nogen. Men nu går jeg og lurer på babyer, børn og barnevogne (og køber sparkedragter i smug haha). Ja ja man kan overraske sig selv 

Nej, jeg havde heller aldrig troet at det kunne gøre så meget ved ens følelser.. Det er jo helt vildt

Ja, jeg synes også det er en god ting med opsparingen, så har vi en masse penge at købe for.. Min kæreste er dog ikke med i opsparingen, han vil bare ligge pengene, når baby er undervejs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.