Har lyst til at købe alle mulige baby-ting...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
17 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Miss-86

Ja, selvom jeg ikke er gravid, så når jeg er ude og handle og ser små søde bamser, små sparkedragter eller andre ting, så får jeg en voldsom lyst til at købe det..

PB for vores vedkommende, går igang til september, så der er ikke længe til.. Men men, sku ikke gerne købe noget inden. Det eneste jeg har købt, det er sutteflasker, for jeg kunne få nogle tupperware billigt, så slog jeg til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Troldemommi

Kan godt huske hvordan det var, jeg tror det er helt normal du glæder dig jo bare til at blive gravid og blive mor :-)

Monica

held og lykke med PB :-)

Anmeld

31. maj 2012

BellaCiinea

Miss-L86 skriver:

Ja, selvom jeg ikke er gravid, så når jeg er ude og handle og ser små søde bamser, små sparkedragter eller andre ting, så får jeg en voldsom lyst til at købe det..

PB for vores vedkommende, går igang til september, så der er ikke længe til.. Men men, sku ikke gerne købe noget inden. Det eneste jeg har købt, det er sutteflasker, for jeg kunne få nogle tupperware billigt, så slog jeg til...

Jeg har også lyst til at købe ALT muligt... og skal kun MÅSKE starte PB om 2 år.. sååå.. hehe 

Anmeld

31. maj 2012

DitteFisk

Kender det ... vi starter i morgen og har virkelig taget mig sammen for ikke at købe bare en lille ting hehe. Men jeg overvejer næsten at købe manden en lille farsdagsgave (måske en body) i næste uge, for der er vi startet... hmmm..... 

Det bliver spændende for jer lige pludselig så er dagen der!

Anmeld

1. juni 2012

Miss-86

Monica P skriver:

Kan godt huske hvordan det var, jeg tror det er helt normal du glæder dig jo bare til at blive gravid og blive mor :-)

Monica

held og lykke med PB :-)

Ja det gør jeg helt vildt Bliver en dejlig tid med maven og bagefter, det er jeg sikker på..

Anmeld

1. juni 2012

Miss-86

IsabellaCiinea skriver:

Jeg har også lyst til at købe ALT muligt... og skal kun MÅSKE starte PB om 2 år.. sååå.. hehe 

Ja, men er det ikke frygteligt? Man kunne jo købe sig fattig inden man overhovedet er gravid

Anmeld

1. juni 2012

Miss-86

Gigl skriver:

Kender det ... vi starter i morgen og har virkelig taget mig sammen for ikke at købe bare en lille ting hehe. Men jeg overvejer næsten at købe manden en lille farsdagsgave (måske en body) i næste uge, for der er vi startet... hmmm..... 

Det bliver spændende for jer lige pludselig så er dagen der!

Ihh hvor spændende, bare det var mig der sku starte der, Hihi. Det føltes som om der er en evighed til September

Anmeld

1. juni 2012

MorDk

Kan godt følge dig!!!

Men prøv at lade være før der er "gevinst" *s*

Held & Lykke med projektet

Anmeld

1. juni 2012

Alex R.

Er allerede kommet til at købe en lille body! Både mig og min forlovede var helt oppe og køre en dag vi var i H&M og så blev vi bare nød til det. Til vores forsvar vil jeg sige den kun kostede 20 kr
Vi har også fået en gratis sut, meeeen det tæller ikke helt, vel

Anmeld

1. juni 2012

Miss-86

MorDk skriver:

Kan godt følge dig!!!

Men prøv at lade være før der er "gevinst" *s*

Held & Lykke med projektet

Indtil videre har jeg heller ikke gjort det.. Så et lidt stolt

Men det er også fordi man ikke ved, hvornår man blir gravid, man ved heller ikke kønnet.. og sådan..

Og Tak  Glæder mig til PB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.