Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
annec skriver: Nåår :-) ej hvor skægt. Hvilken lufthavn skal i flyve fra?
Nåår :-) ej hvor skægt. Hvilken lufthavn skal i flyve fra?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken Christiansen skriver: 1 uge det var ikke lang tid at løbe på kan man så være sikker på at få et godt sted? vil jo gerne hen et sted hvor jeg også kan tilkøbe klapvogn samt weekend seng
1 uge det var ikke lang tid at løbe på kan man så være sikker på at få et godt sted? vil jo gerne hen et sted hvor jeg også kan tilkøbe klapvogn samt weekend seng
PT skriver: Vi skal flyve fra Billund.Hvad med jer?
Vi skal flyve fra Billund.Hvad med jer?
Os her hvad kl?
ja faldt lige over et andet indlæg omkring at man hellere skal have tyrkiske lira frem for euro med? og er det smartest at veksle hjemmefra eller dernede? og hvad med lomme penge? her tænker jeg at vi tager min. 10.000 med. vi er 2 voksne + 2 børn( 5 år og 8½ måned). det skal lige siges at vi tilkøber all inklusive håber på lidt hjælp derude fra jer skønne damer
Jeg var der sidste år og vi blev anbefalet at tage tyrkiske lire med, da de snyder når du bruger euro
annec skriver: Os her hvad kl?
Tror i hvert fald du bliver mere "populær" dernede hvis du tilbyder at betale med enten Euro eller DKK.Deres egen valuta er meget ustabil, og derfor får de mest ud af at handle med anden valuta. Ikke dermed sagt at du skal betale alt med egen valuta, men de bliver i hvert fald glade for det.
Har været dernede 8 gange efterhånden, så snakker af erfaring.
PT skriver: Vi flyver kl 7 om morgenen. Hvad med jer?
Vi flyver kl 7 om morgenen. Hvad med jer?
Nå først kl 17
annec skriver: Nå først kl 17
chael skriver: Ha ha 1 uge med at bestille kontanterne ha ha
Ha ha 1 uge med at bestille kontanterne ha ha
hehe okay ja på den måde vi regner med at bestille rejsen ca 1 måned før
men er blevet lidt i tvivl om det bliver tyrkiet nu, da jeg både har hørt og læst mig til at der er mindst 30 grader dernede i juli og august og det er måske lidt for varmt for den mindste, så vi kigger lidt på rejser også ender det nok med at blive et sted hvor der måske kun er omkring 25 grader
Frøken Christiansen skriver: hehe okay ja på den måde vi regner med at bestille rejsen ca 1 måned før men er blevet lidt i tvivl om det bliver tyrkiet nu, da jeg både har hørt og læst mig til at der er mindst 30 grader dernede i juli og august og det er måske lidt for varmt for den mindste, så vi kigger lidt på rejser også ender det nok med at blive et sted hvor der måske kun er omkring 25 grader
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128