Tyrkiet euro eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

bobbles

annec skriver:

Kikker med her, vi tager afsted på torsdag. 

Men er 10.000 kun lommepenge? 

ja de 10.000 er kun lomme penge, vi ved ikke helt endnu hvor meget vi skal tage med endnu vi regner med at veksle 5000 også have 10.000 på kortet sådan ca

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

bobbles

chael skriver:

Og så skal du bestille 1 uge i forvejen ca.

1 uge det var ikke lang tid at løbe på kan man så være sikker på at få et godt sted?  vil jo gerne hen et sted hvor jeg også kan tilkøbe klapvogn samt weekend seng

Anmeld

31. maj 2012

bobbles

tarkoflen skriver:

Som jeg også skrev i den anden tråd, så er det klart billigst at hæve pengene dernede min mor er bankdame og til trods for, at hun får en bedre kurs i banken end os andre, så veksler hun aldrig hjemmefra... Det koster mellem 30-40 kr. at veksle pr. gang hvis du bruger en bankautomat og man kan hæve op til 3000 kr. pr. dag mener jeg

Hvor mange lommepenge I skal bruge har jeg ingen anelse om

Rigtig god tur

hehe tak for info

Anmeld

31. maj 2012

bobbles

Pernille08 skriver:

Jeg ville veksle et lille beløb hjemmefra evt 3000 kr . til lire .. og så ville jeg hæve der nede ..

Men samtidig hvis i ved i ca skal bruge 10000 så ville jeg veksle de 7000 kr hjemme fra da kursen tit er billigere i banken eller man kan i hvertfald finde en ret billig kurt , vi vekslede sidste år til en kurs der hed 3,75 virkelig billigt .. og den var så steget da vi kom der ned ..

Så ville jeg have dankort med så jeg altid kan hæve i tilfælde af at der ikk er nok ..

Du kan hæve 3000 kr om dagen og det koster 35 kr.

Men det er jo en smags sag , jeg ville til en hver tid veksle lidt hjemmefra og altid have dankort med ..

vi ved ikke med sikkerhed om vi bruger alle 10.000 men hellere have for meget med end for lidt

Anmeld

31. maj 2012

bobbles

foto på lærred skriver:

Vi var på sådan et ferie-kompleks med Star Tour til Egypten, det var med All inclusive. Det var et kæmpe ferie reservat hvor der ikke var noget rundt om (by osv) så vi var bare på feriestedet og vi brugte ikke en kr. i lommepenge, alt er jo inkl. alle drikkevarer, drinks,  mad selv is til børnene, så vi havde intet andet at købe. Jeg ville ikke veksle særlig meget hj.fra for lige at se hvor meget i vil få brug for. Det ville være surt at brænde inde med en masse tyrkiske lira.

hehe ja det er selvfølgelig rigtig nok  måske man bare skulle starte med at veksle 2-3000 kr til at starte med og så have dankort med med resten af pengene

Anmeld

31. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
annec skriver:

Kikker med her, vi tager afsted på torsdag. 

Men er 10.000 kun lommepenge? 

Hvor skal du hen på torsdag?

Anmeld

31. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
tarkoflen skriver:

Som jeg også skrev i den anden tråd, så er det klart billigst at hæve pengene dernede min mor er bankdame og til trods for, at hun får en bedre kurs i banken end os andre, så veksler hun aldrig hjemmefra... Det koster mellem 30-40 kr. at veksle pr. gang hvis du bruger en bankautomat og man kan hæve op til 3000 kr. pr. dag mener jeg

Hvor mange lommepenge I skal bruge har jeg ingen anelse om

Rigtig god tur

Din mor har helt ret

Jeg var i dag nede i banken for at veksle, så jeg i det mindste havde lidt i pungen, når vi kommer derned, og hun sagde også, at det var meget bedre bare at bruge kortet på stedet eller hæve i automaten.

Jeg vekslede 100 euro, så jeg har, hvis jeg skulle få brug for det inden, jeg får hævet nogle penge

Anmeld

31. maj 2012

annec

PT skriver:

Hvor skal du hen på torsdag?

Alanya :-) hvad da? 

Anmeld

31. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
annec skriver:

Alanya :-) hvad da? 

Vi skal også afsted på torsdag, så jeg syntes bare, det kunne have været sjovt, hvis vi skulle med det samme fly

Men vi skal flyve til Izmir

Anmeld

31. maj 2012

annec

PT skriver:

Vi skal også afsted på torsdag, så jeg syntes bare, det kunne have været sjovt, hvis vi skulle med det samme fly

Men vi skal flyve til Izmir

Nåår :-) ej hvor skægt. Hvilken lufthavn skal i flyve fra?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.