Tyrkiet euro eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.234 visninger
31 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

bobbles

ja faldt lige over et andet indlæg omkring at man hellere skal have tyrkiske lira frem for euro med? og er det smartest at veksle hjemmefra eller dernede? og hvad med lomme penge? her tænker jeg at vi tager min. 10.000 med. vi er 2 voksne + 2 børn( 5 år og 8½ måned). det skal lige siges at vi tilkøber all inklusive  håber på lidt hjælp derude fra jer skønne damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

annec

Frøken Christiansen skriver:

ja faldt lige over et andet indlæg omkring at man hellere skal have tyrkiske lira frem for euro med? og er det smartest at veksle hjemmefra eller dernede? og hvad med lomme penge? her tænker jeg at vi tager min. 10.000 med. vi er 2 voksne + 2 børn( 5 år og 8½ måned). det skal lige siges at vi tilkøber all inklusive  håber på lidt hjælp derude fra jer skønne damer

Kikker med her, vi tager afsted på torsdag. 

Men er 10.000 kun lommepenge? 

Anmeld

31. maj 2012

chael

Kursen hjemmefra er oftes bedre. Og ja, jeg ville veksle til lire.

Anmeld

31. maj 2012

chael

Og så skal du bestille 1 uge i forvejen ca.

Anmeld

31. maj 2012

tarkoflen

Som jeg også skrev i den anden tråd, så er det klart billigst at hæve pengene dernede min mor er bankdame og til trods for, at hun får en bedre kurs i banken end os andre, så veksler hun aldrig hjemmefra... Det koster mellem 30-40 kr. at veksle pr. gang hvis du bruger en bankautomat og man kan hæve op til 3000 kr. pr. dag mener jeg

Hvor mange lommepenge I skal bruge har jeg ingen anelse om

Rigtig god tur

Anmeld

31. maj 2012

BellaCiinea

Da jeg var dernede for år tilbage.. der havde jeg danske med, og vekslede til tyrkiske dernede =) 

Det var super nemt, og de er nemmere at handle med når man har deres egen valuta

Anmeld

31. maj 2012

_-Kathrine-_

Jeg kommer lige dernedefra og vi vekslede lidt euro og lidt lire hjemmefra og ellers hævede vi i automaterne, hvor man selv vælger hvilken valuta!
De er gode til at give priser både i lire og euro!

Anmeld

31. maj 2012

mortilnoahogmelina

Jeg ville veksle et lille beløb hjemmefra evt 3000 kr . til lire .. og så ville jeg hæve der nede ..

Men samtidig hvis i ved i ca skal bruge 10000 så ville jeg veksle de 7000 kr hjemme fra da kursen tit er billigere i banken eller man kan i hvertfald finde en ret billig kurt , vi vekslede sidste år til en kurs der hed 3,75 virkelig billigt .. og den var så steget da vi kom der ned ..

Så ville jeg have dankort med så jeg altid kan hæve i tilfælde af at der ikk er nok ..

Du kan hæve 3000 kr om dagen og det koster 35 kr.

Men det er jo en smags sag , jeg ville til en hver tid veksle lidt hjemmefra og altid have dankort med ..

Anmeld

31. maj 2012

foto på lærred

Vi var på sådan et ferie-kompleks med Star Tour til Egypten, det var med All inclusive. Det var et kæmpe ferie reservat hvor der ikke var noget rundt om (by osv) så vi var bare på feriestedet og vi brugte ikke en kr. i lommepenge, alt er jo inkl. alle drikkevarer, drinks,  mad selv is til børnene, så vi havde intet andet at købe. Jeg ville ikke veksle særlig meget hj.fra for lige at se hvor meget i vil få brug for. Det ville være surt at brænde inde med en masse tyrkiske lira.

Anmeld

31. maj 2012

eliasogmor

vi var afsted sidste år, du får mere for din euro end for din lire.. så helst euro... og det er billigere at veksle dernede.... god tur....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.