Hvor meget i lommepenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Pernille08 skriver:

det var skam såå lidt :9 håber i får en super god tur ..

Altså jeg har altid rejst med min mor , og hun har altid sagt det ikke kan betale sig at have euro med da kursen tit er lidt højre på det , om det er rigtig ved jeg ikk ..

For vi har altid vekslet til lire hjemmefra hvad vi mente vi skulle bruge og så haft dankort med i nødstilfælde .. Og hvis du feks skal betale med euro der nede er det meget dyre end at betale med lire fordi de ikk lige har fundet ud af at omregne lige over .

Tak skal du have

Jeg veksler en lille smule til lufthavnen, når vi kommer derned, og så tager jeg kortet med og hæver dernede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

mortilnoahogmelina

PT skriver:

Tak skal du have

Jeg veksler en lille smule til lufthavnen, når vi kommer derned, og så tager jeg kortet med og hæver dernede.

Det synes jeg lyder som en virkelig god ide det er jeg sikker på du bliver glad for ..
Og såå håber ejg i får en helt fantastisk ferie .. bare det var mig

Anmeld

31. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Pernille08 skriver:

Det synes jeg lyder som en virkelig god ide det er jeg sikker på du bliver glad for ..
Og såå håber ejg i får en helt fantastisk ferie .. bare det var mig

Tusinde tak - og tak for svarene

Anmeld

31. maj 2012

Mivsen

PT skriver:

Jeg havde tænkt mig at veksle til Euro hjemmefra og så veksle til lire på dernede, da kursen ændrer sig meget fra dag til dag.

Havde I da lire med hjemmefra?

Ja det har vi altid..

Det mange gange nemmere, og hvis du gider holde øje med kursen, er den tit bedre end nede i Tyrkiet.

Veksel dine penge i Forex, for hvis du har penge i overskud, bytter de dem gratis til danske, hvis du har kvitteringen.

Anmeld

31. maj 2012

Ina33

Jeg var på Malllorca for nogle år siden, 1 voksen og 2 børn. det var med all inclusive. Jeg mener at jeg brugte ca. 1500 kr..

Nu er jeg også sådan en der sparer og ikke køber en masse unødvendigt. Vi var der ikke for at shoppe, vi var der for at slappe af, så derfor brugte vi næsten ingen penge, da vi ikke rigtigt tog på nogle turer...

Jeg tror det er meget forskelligt hvor mange lommepenge folk bruger på sådan en ferie.

Anmeld

31. maj 2012

come2

PT skriver:

Vi skal til Tyrkiet på torsdag (to børn og jeg), på et all-inclusive hotel.

Hvor meget vil I mene, jeg skal tage med i lommepenge?

Jeg vil ned og have vekslet til Euro, da det er nemmere at veksle dernede, men jeg kan slet ikke finde ud af, hvor meget vi kommer til at bruge på ferien.

Jeg skal købe bleer til to børn, som er det eneste fastlagte.

På forhånd tak

Jeg vil sige 5000kr til en uge.

Anmeld

31. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Loppe skriver:

Jeg var på Malllorca for nogle år siden, 1 voksen og 2 børn. det var med all inclusive. Jeg mener at jeg brugte ca. 1500 kr..

Nu er jeg også sådan en der sparer og ikke køber en masse unødvendigt. Vi var der ikke for at shoppe, vi var der for at slappe af, så derfor brugte vi næsten ingen penge, da vi ikke rigtigt tog på nogle turer...

Jeg tror det er meget forskelligt hvor mange lommepenge folk bruger på sådan en ferie.

Tak for svar.

Jeg tager dankortet med, men jeg kan heller ikke forestille mig, jeg kommer til at bruge mange tusinde kroner, da jeg jo skal alene afsted med to børn - så shopping bliver der vist ikke noget af

Anmeld

31. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
come2 skriver:

Jeg vil sige 5000kr til en uge.

Tak for svar.

Jeg tror ikke, jeg skal bruge så meget, men jeg tager dankortet med, og så må vi se, hvad det bliver til

Anmeld

31. maj 2012

come2

PT skriver:

Tak for svar.

Jeg tror ikke, jeg skal bruge så meget, men jeg tager dankortet med, og så må vi se, hvad det bliver til

Hellere for meget end for lidt. ha' en skøn tur.

Anmeld

31. maj 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
PT skriver:

Tak for svar.

bemærker at du bliver ved med at skrive dankortet - du kan kun bruge det, hvis det er et visa-dankort

god ferie - bare det var mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.