Min datter tog aldrig sutten, selvom jeg forsøgte mange, mange gange..
Til dem med samme 'problem' - hvad gør i ved puttetid? Min datter er nu lige om snart 6 måneder, og ville egentlig gerne at det snart blev nemmere at få hende til at sove...
Om dagen falder hun i søvn - kun hvis jeg går med barnevognen, ammer hende i søvn, eller binder hende i en fastvikle hos mig, hvor jeg så går rundt med hende..
Om aftenen - skal jeg sidde/gå rundt med hende imens jeg ammer hende og vugger hende i armene, indtil hun overgivet sig og falder i søvn, hvorefter jeg med lidt held kan lægge hende i vuggen og hun så sover videre.. Ofte vågner hun i et hyl/gråd når jeg lægger hende fra mig, og så må jeg tage hende op og fortsætte amningen/vuggeriet... Dette show kan tage fra 20 min op til 2,5 time.......

Er klar over at min babs lidt er blevet en sut for hende, og det er altså lidt hårdt i længden...
De aftner hvor det er helt galt ligger jeg mig til slut ned i vores seng sammen med hende, hvor hun så falder rimelig hurigt i søvn imens hun dier hos mig....
Nogen gode råd?
Ville ønske jeg kunne ligge hende når hun var træt og hun så selv kunne falde i søvn.. Eller at far ind imellem kunne putte hende, men hun er bare så mega morsyg om aftenen..
Anmeld