Darling<3 skriver:
Okay, det lyder alligevel ikke et så skræmmende så
Men ellers kan man vel egenligt også bare danne sin egen gruppe? Hvis man nu feks har nogle herinde fra baby, som man gerne vil i gruppe med - så bliver det jo bare meget privat fra starten af
Synes jeg har fået et andet syn på sådan noget mødregruppe, så nu må vi se hvad tiden bringer!
Tak for svaret!!
Ja, man kan selvfølgelig godt danne sin egen. Jeg har lige været på café med nogen jeg mødte på nettet, da jeg ventede min søn. Vores børn er 9 år nu, og vi ses stadig. 
Den mødregruppe sundhedsplejersken laver, kan man være heldig eller uheldig med. Selvom man har samme alder og lige mange børn, er det jo ikke sikkert, at man svinger særlig godt.
Der er intet skræmmende ved det - hvis man ikke får lyst til at blive ved med at ses, lader man det jo bare løbe ud i sandet.
Jeg skal helt klart i mødregruppe igen - for det er nu meget rart, når nu alle andre er på arbejde, og man tuller rundt med en bebs derhjemme. Men om det er nogen, man svinger så godt med, at man bliver ved med at ses - det finder man kun ud af, ved at gøre det.
Anmeld