Mødregruppe??:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.684 visninger
29 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Darling<3

Tråden ligger sikkert forkert, men aner ikke hvor jeg ellers skal smide den

Hvordan fungere det med sådan en mødregruppe der??

Er det noget man selv får bygget op eller kan man finde mødrene gennem sin sundhedsplejerske??

Satser ikke på at der pludselig bliver banket på min dør høhø...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Moar2011

Darling<3 skriver:

Er det noget man selv får bygget op eller kan man finde mødrene gennem sin sundhedsplejerske??

miin fandt sundhedsspejsken til mig

Anmeld

30. maj 2012

Taniakb

Darling<3 skriver:

Min sundhedsplejske spurgte om jeg var interesseret også fandt hun en til mig

Anmeld

30. maj 2012

Darling<3

Babyklar skriver:

miin fandt sundhedsspejsken til mig

Hade du ikke muligheden for at se din gruppe an, inden du blev "kastet" ud i det??

Jeg vil egenligt gerne kunne vælge lidt , gider ikke ligefrem sidde i gruppe med en der har 5 børn og er 50 år gammel:/ hehe...

Anmeld

30. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sp spørg om man er interesserert i at komme med i en gruppe. Hvis ja, så finder hun hurtigst muligt nogen i nærheden af hinanden. Tit så er det sådan et gruppen består af endten første gang fødende eller flere gangs fødende. Tror det er sjældent det bliver blandet. Gruppen ka bestå af alt fra 3-6 personer Pluds babyer. Havde stor glæde af min første og håber at jeg ka komme i en lige så god en denne gang! Vh stine

Anmeld

30. maj 2012

Darling<3

Taniakb skriver:

Min sundhedsplejske spurgte om jeg var interesseret også fandt hun en til mig

Kunne du ikke stille nogle krav til din gruppe så??

Tænker på alderen og sådan nogle ting

Anmeld

30. maj 2012

Frejsmor

Darling<3 skriver:

Hade du ikke muligheden for at se din gruppe an, inden du blev "kastet" ud i det??

Jeg vil egenligt gerne kunne vælge lidt , gider ikke ligefrem sidde i gruppe med en der har 5 børn og er 50 år gammel:/ hehe...

Bare rolig, din sundhedsplejerske, vil sætte dig sammen med nogen som fortrinsvis er førstegangsmødre(hvis det er det du er), bor tæt på og er nogenlunde på alder med dig, og har børn på nogenlunde alder med dit, så langt hen ad vejen det kan lade sig gøre..

Min sundhedsplejerske samsatte en gruppe og vi mødtes første gang oppe i sundhedsplejen og derfra aftalte vi at mødes hos en af mødrene en fast dag om ugen..

Anmeld

30. maj 2012

Wimmie

Darling<3 skriver:

Kunne du ikke stille nogle krav til din gruppe så??

Tænker på alderen og sådan nogle ting

Du kan godt sige til din sundhedsplejerske hvad du ønsker af din mødregruppe; alder, antal børn osv.
Men det kommer meget an på hvor du bor - min første mødregruppe blev samlet af dem der nu var, da jeg boede i en meget lille by. Min anden mødregruppe er meget på "lige fod" - vi er alle mellem 25 og 30 og førstegangsfødende (bor i Fredericia)

Så prøv at spørg hende 

Anmeld

30. maj 2012

Darling<3

StineW79 skriver:

Sp spørg om man er interesserert i at komme med i en gruppe. Hvis ja, så finder hun hurtigst muligt nogen i nærheden af hinanden. Tit så er det sådan et gruppen består af endten første gang fødende eller flere gangs fødende. Tror det er sjældent det bliver blandet. Gruppen ka bestå af alt fra 3-6 personer Pluds babyer. Havde stor glæde af min første og håber at jeg ka komme i en lige så god en denne gang! Vh stine

Okay, så jeg skal ikke forvente at komme i gruppen med hende der har 5 børn og er 50 år gammel?? Altså, vi har jo intet til fælles..!

Kunne du ikke bare blive i den gruppe du havde først, eller bliver man flyttet når man venter flere børn?

Anmeld

30. maj 2012

Moar2011

Darling<3 skriver:

neej det ville jeg ikke mene man har ... da jeg startet var der en dame og hendes barn, hun kom kun den ene gang, så meldte hun sig ud ..

men det handler jo ikk om at bedømme, det handler om at hygge sig, snakke og lege med børnene

neej, min sp prøvede at danne en gruppe tæt på min bopæl, men voksne på min egen alder .. så jeg endte med en på 22år + et barn og 2 på 27 med to børn hver .. og en på 25 med et barn.. dejlig mødregruppe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.