barnevogns tråd...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

pemiro

Princesspigen skriver:

lækkert.. der er mange der har svaret så sku lige høre, hvilke model har i ? kan ikke lig finde om du skrev det..

Hov vores har en lynlås der foran på kassen, som er en lomme til pung, telefon eller lign. Kan jeg lige se den ikke har den jeg aendte på link.
Men man lægger heller ikke mærke til den, da det er en hel stram lomme...
Der er også en åben lomme inde i barnevognskassen til fx babyalarm

Min model er købt brugt, to år gammel, og har ikke noget rust, kun ekstrem lidt hvor eger går ud i hjulet.. ( ku lige se en der skrev de ruster let )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

oerbaek

Månsson skriver:

Hold da op vores er snart et år og der er intet rust overhovedet.. Har i givet den syrefri olie? eller står den bare ude i al vind og vejr?

nej den står inde i et skur og ja den har fået syrefri olie så den burde ikke ruste på den måde  

Anmeld

29. maj 2012

oerbaek

Princesspigen skriver:

har i den stående ude direkte i regnen eller hvor opbevarer i den ?

enten ligger den i bilen eller også står den inde i et skur så nej den står ikke ude 

Anmeld

29. maj 2012

EKBJ

Princesspigen skriver:

vælger at gøre det lidt anderledes end jeg normalt ville gøre det..

jeg har visse krav til en barnevogn men har svært ved sådan her på nettet og se om de overholder kravene..

så jeg skriver mine krav og hvis i så har lyst siger i hvilke barnevogne i mener overholder kravene.(gerne med billed). håber nogle er med på denne "leg"

krav:

justerbar styr da jeg er ret lille og kæresten er ret høj

stor holdbar kurv da jeg skal kunne handle i offentlig transport

fuld "ramme" under kassen

god affjedring da vi kommer en del på kræmmermarkeder og på festival

hjul der ikke bare lige punkterer

gerne en mørk eller sort da vi ikke ved hvilke køn der kommer  og IKKE vil have en lys vogn da vi sys den er svær at holde pæn..

Helt klart en odder!!  - har selv en odder.. 

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

pemiro skriver:

En scandia move mener jeg den hedder.
Lige som denne, bare i sort

http://www.google.dk/search?tbm=isch&source=mo g&hl=da&gl=dk&tab=wi&q=scandia%20m ove%20classic&sa=N&biw=320&bih=356#i=1 3

okay tak den kikker jeg lig på

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

pemiro skriver:

Hov vores har en lynlås der foran på kassen, som er en lomme til pung, telefon eller lign. Kan jeg lige se den ikke har den jeg aendte på link.
Men man lægger heller ikke mærke til den, da det er en hel stram lomme...
Der er også en åben lomme inde i barnevognskassen til fx babyalarm

Min model er købt brugt, to år gammel, og har ikke noget rust, kun ekstrem lidt hvor eger går ud i hjulet.. ( ku lige se en der skrev de ruster let )

arrr okay  

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

oerbaek skriver:

enten ligger den i bilen eller også står den inde i et skur så nej den står ikke ude 

okay.. jamen rart at vide..

Anmeld

29. maj 2012

L&V

oerbaek skriver:

Det var da vildt, vores er en rikke mai ved ik om det har noget at sige men den er virkelig fin og en fra min mg har lige købt en brugt der er 3år og der er en anelse ved hjulet det er det

Anmeld

29. maj 2012

oerbaek

Princesspigen skriver:

okay.. jamen rart at vide..

min er også en scandia move classic  

Anmeld

29. maj 2012

oerbaek

Månsson skriver:

Det var da vildt, vores er en rikke mai ved ik om det har noget at sige men den er virkelig fin og en fra min mg har lige købt en brugt der er 3år og der er en anelse ved hjulet det er det

jamen en rikke mai er vel ikke scandia eller??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.