barnevogns tråd...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

pemiro

Jeg havde akkurat samme krav slm dig, og så at vi ikke ville betale en bondegård for den.
Så vi købte en scandia. Dejlig klassisk sort, og så har den metalkurv, synes ikke selv om de stofkirve man ellers ser nu om dage..
Vi har så gjort det at vi har købt nye dæk og slanger hos cykelhandleren, som har kevlar indlæg og derfor er punkterfrie (stort set), de fungerer ligesom punkterfrie dæk til cykler. Det kostede os 400, så det synes vi ikke var galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

morethanperfect

Vi har trille og har været meget tilfreds

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

pemiro skriver:

Jeg havde akkurat samme krav slm dig, og så at vi ikke ville betale en bondegård for den.
Så vi købte en scandia. Dejlig klassisk sort, og så har den metalkurv, synes ikke selv om de stofkirve man ellers ser nu om dage..
Vi har så gjort det at vi har købt nye dæk og slanger hos cykelhandleren, som har kevlar indlæg og derfor er punkterfrie (stort set), de fungerer ligesom punkterfrie dæk til cykler. Det kostede os 400, så det synes vi ikke var galt

ja det lyder jo os som en god ide..

måske vi sku kikke lidt på de scandia barnevogne så

Anmeld

29. maj 2012

pemiro

Princesspigen skriver:

Jeg synes i hvert fald den har alt hvad jeg har haft af krav. Og man kan ikke se det er en "billig" barnevogn.
Og den er suuuper lække at køre med, både for små (mig) og store (min 2 m høje kæreste )

Anmeld

29. maj 2012

Annemor...

VI købte en brugt odder vogn og den har vi virkelig været glade for. Og den opfylder alle dine krav

Anmeld

29. maj 2012

oerbaek

Princesspigen skriver:

jeg har en scandia barnevogn... barnevognen er super god med godt ligge mål osv, men du skal være opmærksom på at scandia ruster MEGET nemt, jeg har fået byttet mit stel 4 gange og det er allerede rustet igen, jeg tror det stel jeg har nu er 4 mdr gammelt max og igen fyldt med rust.... bare lige så du har det med i din overvejelse.

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

pemiro skriver:

Jeg synes i hvert fald den har alt hvad jeg har haft af krav. Og man kan ikke se det er en "billig" barnevogn.
Og den er suuuper lække at køre med, både for små (mig) og store (min 2 m høje kæreste )

lækkert.. der er mange der har svaret så sku lige høre, hvilke model har i ? kan ikke lig finde om du skrev det..

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

oerbaek skriver:

jeg har en scandia barnevogn... barnevognen er super god med godt ligge mål osv, men du skal være opmærksom på at scandia ruster MEGET nemt, jeg har fået byttet mit stel 4 gange og det er allerede rustet igen, jeg tror det stel jeg har nu er 4 mdr gammelt max og igen fyldt med rust.... bare lige så du har det med i din overvejelse.

har i den stående ude direkte i regnen eller hvor opbevarer i den ?

Anmeld

29. maj 2012

pemiro

Princesspigen skriver:

lækkert.. der er mange der har svaret så sku lige høre, hvilke model har i ? kan ikke lig finde om du skrev det..

En scandia move mener jeg den hedder.
Lige som denne, bare i sort

http://www.google.dk/search?tbm=isch&source=mo g&hl=da&gl=dk&tab=wi&q=scandia%20m ove%20classic&sa=N&biw=320&bih=356#i=1 3

Anmeld

29. maj 2012

L&V

oerbaek skriver:

Hold da op vores er snart et år og der er intet rust overhovedet.. Har i givet den syrefri olie? eller står den bare ude i al vind og vejr?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.