barnevogns tråd...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.986 visninger
31 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Princesspigen

vælger at gøre det lidt anderledes end jeg normalt ville gøre det..

jeg har visse krav til en barnevogn men har svært ved sådan her på nettet og se om de overholder kravene..

så jeg skriver mine krav og hvis i så har lyst siger i hvilke barnevogne i mener overholder kravene.(gerne med billed). håber nogle er med på denne "leg"

krav:

justerbar styr da jeg er ret lille og kæresten er ret høj

stor holdbar kurv da jeg skal kunne handle i offentlig transport

fuld "ramme" under kassen

god affjedring da vi kommer en del på kræmmermarkeder og på festival

hjul der ikke bare lige punkterer

gerne en mørk eller sort da vi ikke ved hvilke køn der kommer  og IKKE vil have en lys vogn da vi sys den er svær at holde pæn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

mortilnoahogmelina

Min alles første tanke er en odder vogn . De er flotte mange farver fuld bund kan fås med punkter fri dæk osv osv .
Eller os SÅ er der en scandia meget ala odder .
Hmm det var nok en af dem jeg ville vælge .

Måske trille kender dem ikke så godt .

Anmeld

29. maj 2012

GUSO

Hej.. Jeg har en odder på x-Dream stel og den opfylder da mange af dine krav :0) mener også man kan få den med punterfri hjul nu.. God jagt i junglen.. Camilla

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

Pernille08 skriver:

Min alles første tanke er en odder vogn . De er flotte mange farver fuld bund kan fås med punkter fri dæk osv osv .

okay det er da værd at kikke på  

Anmeld

29. maj 2012

Maja_4000

Jeg er stor fortaler for Odder Så jeg holder med de andre Hehe

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

GUSO skriver:

Hej.. Jeg har en odder på x-Dream stel og den opfylder da mange af dine krav :0) mener også man kan få den med punterfri hjul nu.. God jagt i junglen.. Camilla

den vil jeg da kik på

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

Maja_4000 skriver:

Jeg er stor fortaler for Odder Så jeg holder med de andre Hehe

Anmeld

29. maj 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

vælger at gøre det lidt anderledes end jeg normalt ville gøre det..

jeg har visse krav til en barnevogn men har svært ved sådan her på nettet og se om de overholder kravene..

så jeg skriver mine krav og hvis i så har lyst siger i hvilke barnevogne i mener overholder kravene.(gerne med billed). håber nogle er med på denne "leg"

krav:

justerbar styr da jeg er ret lille og kæresten er ret høj

stor holdbar kurv da jeg skal kunne handle i offentlig transport

fuld "ramme" under kassen

god affjedring da vi kommer en del på kræmmermarkeder og på festival

hjul der ikke bare lige punkterer

gerne en mørk eller sort da vi ikke ved hvilke køn der kommer  og IKKE vil have en lys vogn da vi sys den er svær at holde pæn..

Vores teutonia monsun s har alle de krav Den har dog lufthjul men vi har købt noget man ligger ind i hjulet mellem dæk og slange for at gøre dem mere robuste Synes bare punkterfrie hjul er så hårde at køre med

Desuden har den praktiske svinghjul foran der gør at den kan snurre rundt om sig selv uden man skal løfte forhjulene  Skal man så køre på ustabilt underlag som grus eller sten så kan hjulene låses så de ik kan dreje  Glæder mig så meget til at trille sommeren tynd på diverse markeder og skuer med vores skønne barnevogn

Fåes både i sort og grå.. Den brune er vist en udgået model, vi fik den ihvertfald med 1600 kr i rabat

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. maj 2012

L&V

Pernille08 skriver:

Os min tanke

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Vores teutonia monsun s har alle de krav Den har dog lufthjul men vi har købt noget man ligger ind i hjulet mellem dæk og slange for at gøre dem mere robuste Synes bare punkterfrie hjul er så hårde at køre med

Desuden har den praktiske svinghjul foran der gør at den kan snurre rundt om sig selv uden man skal løfte forhjulene  Skal man så køre på ustabilt underlag som grus eller sten så kan hjulene låses så de ik kan dreje  Glæder mig så meget til at trille sommeren tynd på diverse markeder og skuer med vores skønne barnevogn

Fåes både i sort og grå.. Den brune er vist en udgået model, vi fik den ihvertfald med 1600 kr i rabat

okay takker   en fin en den der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.