Billeder!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

Sofia

Weidemann1 skriver:

NURH... Nogen dejlig børn  

Vil da også lige dele nogen billeder af min lille bølle

Hvor er han sød den kommende storebror, smukt billede hvor han står på standen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Sofia

Amanda2 skriver:

Dejlige billeder af bassen Brandstationen var helt klart et hit

Vidste slet ikke det var en brandstation, men synes bare det er et super billede af drengene

Anmeld

15. juni 2012

Janni.

Sofia skriver:

Hvor er han bare fantastisk sød der hvor han ligger med hunden

Jeps han er virkelig dus med hans fasters ene hund. Vi har selv to gravhunde som bestemt ikke gider ham. Ej det er blevet bedre, men langt fra nok til at han kan lege med det. 

De går bare deres vej når han kommer nær dem. 

Anmeld

15. juni 2012

MorEllen

Kit skriver:

TakVi er også ret glade for hende

Hvor er det vildt, så langt fremme Marie er sprogligt - hvad gør I? Og hun er skøn. Dejligt familiebillede fra båden.

Ja, hun er ret pratsom (kan man sige det på dansk?).. Det er ret sjovt, og jeg tror det må være fordi hun er i dagpleje med børn der er lidt eldre end hende.. de er 2,5 år og snakker jo som et vandfald alle tre.. Ellers synger vi ret meget med hende og laver rim osv .. Det kan hun godt li'

Anmeld

15. juni 2012

MorEllen

Sofia skriver:

Hvor er det bare spændende at I flytter til Norge. Hvordan kommer det nærmere til at hænge sammen??

Skønne billeder. Regntøjet er fiiiiint

Ja, det hele skal jo bare være rosa og lilla..

Jeg er nordmand, og det har altid været en del af "aftalen" med min mand, at vi skulle flytte til Norge inden vores børn blev for store. Så NU er tiden inde synes vi. Heldigvis kan man følge med på baby.dk selv om man bor i Norge..

Anmeld

17. juni 2012

Elvers

Sofia skriver:

Hvor er han bare blevet stor den søde Otto

Ja der er ikke mere baby tilbage -nu har man lige pludselig en stor dreng  Med sin egen mening om ALT!!! Alle faser har vel sin charme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.