Billeder!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.504 visninger
35 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Sofia

Er det ikke tid til at se billeder igen?

Jeg starter! Alfred trives og har det godt. Vi har haft verdens bedste pinse i det dejlige vejr, gid det ville fortsætte

Nu varer det ikke længe inden vi rykker mod Aalborg, jeg glæder mig rigtig meget til det. Det bliver dejligt ikke at have så langt på arbejde og dejligt at have en hverdag med mange flere timer sammen med Morten og Alfred.

Hvordan har I det alle sammen?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Sofia

Er I forresten på Instagram? Tilføj mig endelig: evajj

Anmeld

29. maj 2012

AnneBJ

Pinsebilleder herfra! Vi har også bare nydt vejret til fulde, Felix har nærmest boet i sandkassen og babygyngen på terassen! 

Ellers går dagene slag i slag, Barnet går ikke endnu, til stor frustration for såvel ham selv som os andre! Han er hidsig grænsende til hysterisk, og vi har megamange kampe hver eneste dag! Forhåbentlig er det en periode ligesom alt andet, og i det mindste lægger han sig da til at sove når vi putter ham! (og står op kl. 5.05 senest, men det er så en anden snak....)

Dejligt at I snart kommer tættere på dit arbejde, hvad med Morten, er han færdig med at læse nu her, eller hvordan er det nu?

Megadejlige billeder af Alfred, jeg synes han ligner dig mere og mere!  

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/481213_10150850925856794_634351793_9855698_1369252910_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/487233_10150850927306794_1869598984_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/562079_10150850927896794_634351793_9855719_1020775711_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/576623_10150850928301794_763267110_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/553387_10150850928426794_634351793_9855725_513522491_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/45315_10150850928616794_468525420_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/301718_10150850928816794_634351793_9855727_1148742043_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/35528_10150850929721794_634351793_9855733_550850417_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/536790_10150850931091794_634351793_9855742_1535867061_n.jpg

Anmeld

29. maj 2012

MorEllen

Dejlige sommerbilleder I viser af guldklumperne   Hvor bliver de bare store altså! Jeg kan desverre ikke byde på så mange sommerbilleder -vi har nemlig været i Norge på ferie de sidste to uger, og der var det nemlig IKKE sommer.. Vi skal flytte til Norge til efteråret, og det bliver ret spennende. Marie elsker sin dagpleje, så vi er ret ked af at skulle flytte fra hende. Vi har spurgt om hun ikke ville flytte med, men det ville hun dog ikke Merkelig nok.

Marie er en kærlig og sjov, men rigtig bestemt ung dame, og hun lægger sig ned på gulvet og hyler hvis hun ikke får det som hun vil.. lidt udfordrende når vi er i byen Ellers er hun blevet rigtig god til at snakke, synge og danse. Hun tæller til 10 og synger "bager Bro han bager boller tralallala.." Det er virkelig en hærlig tid, med alt der sker med sprog og motorik nu.

Jeg deler lige nole billeder fra vores tur til Norge.. Hun var utrolig tålmodig og nem at have med på den lange biltur op til Trondhjem! Smoothie og knækkebrød + Timmytid og Drømmehaven på DVD var guld verdt..

Anmeld

29. maj 2012

Line Højdal

Skønne unger - hvor er det dejligt med billeder

Her har vi i den grad også nydt pinsen og det skønne vejr og Aske har NYDT at plaske med vand i haven - både i badebassin og badekar (jeg tror nu vi har overvundet badekar-fobien)

Nu har han så tilgengæld raget et eller andet til sig og han har været hjemme hos mor i dag med over 39 i feber  øv øv.. håber snart det er ovre...

Nå, men i skal da ikke snydes for en stak billeder

Anmeld

29. maj 2012

piadas

Jo, billedspam skal vi da have!!

Vi har også nydt pinsen i fulde drag - hvor har det bare været fantastisk med det gode vejr!

Ida har leget i sin kæmpestore sandkasse - eller i hvert fald den del af tiden, hvor hun ikke har kastet op! Jeg har fejet og fejet og fejet sand mellem terrassefliserne hver gang jeg har haft en ledig stund, og Ida har heldigvis været rigtig god til at at tulre rundt og lege med sand, rutsjet på sin lille plastikrutsjebane og vippet på sit vippedyr - og ind imellem hjulpet mig med at feje med sin lille kost! Jeg har haft lidt dårlig samvittighed, men hun har ikke brokket sig, så jeg gik ud fra, at hun også hyggede sig!

Dog har hun været hjemme idag, for hun startede med at kaste op i fredags! Først tænkte jeg, at det var en reaktion på MFR-vaccinen, som hun fik d. 15. maj, men jeg synes ikke, jeg har hørt om nogen, der har kastet op i 4-5 dage af den.... Hun kastede selvfølgelig op kl. 2 om natten mellem fredag og lørdag - både på mig, seng, dyne, gulv og sig selv! Serdar var ikke hjemme, for han arbejdede bogstaveligt talt i døgndrift fra fredag til søndag morgen pga. karneval, så jeg stod alene med det hele. Løsningen blev at jeg satte hende grædende ud i badekarret, mens jeg fik skiftet sengetøj...stakkels lille pige men jeg vidste ikke, hvad jeg ellers skulle gøre, for det skulle jo skiftes!

Resten af pinsen har hun mere eller mindre kastet alt op, hun har spist (både på sofaen, gulvet, mig osv.), men nu hjælper det på det - siden igår til aftensmaden har hun ikke kastet op! Vi har også kunne se det på hende - det går bare lynhurtigt med at tabe sig, når man ikke har så meget sul på kroppen!

Nå lidt billeder skal I da også have - det var jo det, tråden gik ud på! Det hvor Ida sidder på min mave er taget for et par timer siden, så mavsen er ved at være pænt stor!

Anmeld

29. maj 2012

Janni.

Skønne skønne unger, gud hvor er de ved at være store! 

Her går det næsten som det plejer. Silas er glad og vel tilpas. Siden sidste update, har han fået en tand mere, en kindtand.  Snotten stoppede samtidig med at tanden brød igennem, så vi tror det har en sammenhæng. 

Silas havde bøjle på sin højstol, og sad mildest talt som en rigtig møg unge ved bordet.  Vi tog en chance og pillede bøjlen af, og nu sidder han pænt.  Og det er ikke fordi han er bange for at falde ned. 

Vores største problem pt, er badekars forbi.. Ej hvor er det et helvede at bade ham.  Vi har prøvet ALT.! Stort badekar, lille badekar, under bruseren med mor, far eller alene, eller i stort badekar med mor/far. Alle med samme resultat, en dreng opløst af gråd. 

Her i varmen har vi pjasket med vand på terassen, igen med samme resultat. Suk, vi aner virkelig ikke hvad vi skal gøre, så det er bare en omgang skyldning for tiden.  Nogen der har et godt råd 

For 15 dage siden blev Silas fætter til lille Liam. Silas så ham igår for første gang, og nussede ham så sødt i håret.  Det var så kært!

Imens min søster fødte, havde vi hendes datter Lærke her. Billedet for de står og ser tegnefilm er egentlig ret sjovt. Tænk der er 11 mdr imellem, det er da næsten ikke at se størrelsesmæssigt.  

Anmeld

30. maj 2012

Elvers

Hvor er det bare nogle lækre sommerbilleder af de små poder!!!

Vi har nydt pinsen helt vildt meget, og har bl.a. brugt den på sightseeing i de nye omgivelser, så vi tog en cykeltur til Dollerup bakker i søndags, hvor Otto sad foran på fars cykel - det var bare en fest!!  der var kun brok, når Otto ikke kunne få hele styret for sig selv  så herfra er der billeder af far og søn på cykel og så lidt af en dreng i sommertøj! og jo så lige lidt billeder fra i morges, hvor bedstemors sko skulle prøves 

Anmeld

30. maj 2012

bøgelund

god ide!!

Anna nærmr sig de 17 mdr. :O tiden går bare alt alt for stærkt.

men hold op hun er skøn. hun sover uden brok hver aften. ligemeget om kl er 19, 20 eller 22. i weekenden kan klokken godt blive 9-10 stykker inden hun vågner.  det er noget mor og far kan li.

Hun elsker sin dagpleje, og kan ikke sende os hurtigt nok hjem. 

Hun er begyndt at kalde meget på far, som jo arbejder i Norge, og er væk i 14 dage ad gangen. men hun er heldigvis ikke ked af det på nogen måde. håber det fortsætter sådan.

lidt billeder af prinsessen. 

Anmeld

30. maj 2012

AnneBJ

bøgelund skriver:

god ide!!

Anna nærmr sig de 17 mdr. :O tiden går bare alt alt for stærkt.

men hold op hun er skøn. hun sover uden brok hver aften. ligemeget om kl er 19, 20 eller 22. i weekenden kan klokken godt blive 9-10 stykker inden hun vågner.  det er noget mor og far kan li.

Hun elsker sin dagpleje, og kan ikke sende os hurtigt nok hjem. 

Hun er begyndt at kalde meget på far, som jo arbejder i Norge, og er væk i 14 dage ad gangen. men hun er heldigvis ikke ked af det på nogen måde. håber det fortsætter sådan.

lidt billeder af prinsessen. 

Kan man bede om en opskrift på sådan et barn??!  Nåhja, også fordi hun er megasød at se på jo  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.