piadas skriver:
Jo, billedspam skal vi da have!!
Vi har også nydt pinsen i fulde drag - hvor har det bare været fantastisk med det gode vejr!
Ida har leget i sin kæmpestore sandkasse - eller i hvert fald den del af tiden, hvor hun ikke har kastet op!

Jeg har fejet og fejet og fejet sand
mellem terrassefliserne hver gang jeg har haft en ledig stund, og Ida har heldigvis været rigtig god til at at tulre rundt og lege med sand, rutsjet på sin lille plastikrutsjebane og vippet på sit vippedyr - og ind imellem hjulpet mig med at feje med sin lille kost!
Jeg har haft lidt dårlig samvittighed, men hun har ikke brokket sig, så jeg gik ud fra, at hun også hyggede sig!
Dog har hun været hjemme idag, for hun startede med at kaste op i fredags!
Først tænkte jeg, at det var en reaktion på MFR-vaccinen, som hun fik d. 15. maj, men jeg synes ikke, jeg har hørt om nogen, der har kastet op i 4-5 dage af den....
Hun kastede selvfølgelig op kl. 2 om natten mellem fredag og lørdag - både på mig, seng, dyne, gulv og sig selv!
Serdar var ikke hjemme, for han arbejdede bogstaveligt talt i døgndrift fra fredag til søndag morgen pga. karneval, så jeg stod alene med det hele. Løsningen blev at jeg satte hende grædende ud i badekarret, mens jeg fik skiftet sengetøj...stakkels lille pige men jeg vidste ikke, hvad jeg ellers skulle gøre, for det skulle jo skiftes!

Resten af pinsen har hun mere eller mindre kastet alt op, hun har spist (både på sofaen, gulvet, mig osv.
), men nu hjælper det på det - siden igår til aftensmaden har hun ikke kastet op!
Vi har også kunne se det på hende - det går bare lynhurtigt med at tabe sig, når man ikke har så meget sul på kroppen!
Nå lidt billeder skal I da også have - det var jo det, tråden gik ud på!
Det hvor Ida sidder på min mave er taget for et par timer siden, så mavsen er ved at være pænt stor!