barsel, sammen med den store også. /hjemmegående

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

MoarTil4

Jeg synes at du gør dig nogle gode overvejelser ift. at have begge dine børn hjemme. Du skal bare tro på det, og gøre det. Det er altid svært at træffe sådan en beslutning, men når du først har gjort det, så tror jeg at du vil opleve at blive gladere.

Jeg går selv hjemme med mine 2 mindste børn på 1½ og 2½, og det fungerer virkelig godt. Jeg får det bedste fra mine børn i deres dag-timerne, og alle de gode oplevelse knytter mig tættere til børnene - men også børnene tættere til hinanden. Jeg læser en masse materiele omkring børns udvikling osv. Vi tager på ture, i legestue og laver masser af kreativt. Det er super dejligt. Jeg var forinden så meget i tvivl om hvorvidt jeg turde træffe beslutningen om at gå hjemme. Men efterfølgende jeg simpelthen blevet gladere.

Og det er virkelig rart ikke at "skulle" ud af døren .. som en anden skriver i tråden. Det kan jeg godt genkende.

Det er virkelig et andet forhold man får til sine børn, når man deler alle oplevelserne med dem - det er ubeskriveligt fedt. Punktum.

Hvis du mangler inspiration til at være hjemmegående, så prøv at tjekke hjemmesiden "hjemmeunger.dk" ud - det giver SÅ meget inspiration.

Pøj pøj med beslutningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.