liv 2 gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
26 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

mortilnoahogmelina

Hej piger ..
Hvornår mærkede i liv 2 gang . Jeg er 18+0 idag og jeg tror ikke Jeg har mærkede liv endnu , jeg er så bekymret . Jeg skal først til md om små 3 uger .

1 gang mærkede jeg først liv i uge 22. Nogen som kan berolige mig lidt og sige det er meget normalt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nu kan jeg ikke svare så godt, da jeg ikke har været 2 gans gravid.

Men har du prøvet de normale tricks for, at få gang i bebs?
Drikke koldt vand?

Nu ved jeg godt du ikke har mærket overhovdet endnu, men kunne jo stadig være det gav pote

Anmeld

28. maj 2012

mortilnoahogmelina

rikkeregnbue skriver:

MNeNejdNu kan jeg ikke svare så godt, da jeg ikke har været 2 gans gravid.

Men har du prøvet de normale tricks for, at få gang i bebs?
Drikke koldt vand?

Nu ved jeg godt du ikke har mærket overhovdet endnu, men kunne jo stadig være det gav pote

Nej dem har jeg ikke rigtig prøvet . Men jeg må prøve engang og se om det hjælper .

Anmeld

28. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Pernille08 skriver:

Nej dem har jeg ikke rigtig prøvet . Men jeg må prøve engang og se om det hjælper .

Det kunne jo være... Men synes da du skulle ringe til FG og spørge ad, det kan jo være at de vil tage dig ind for at tjekke om alt er ok

Synes nemlig tit jeg har læst herinde af 2 gangs mødre, at de mærker liv en del tidligere

Anmeld

28. maj 2012

Team Putte

Pernille08 skriver:

Hej piger ..
Hvornår mærkede i liv 2 gang . Jeg er 18+0 idag og jeg tror ikke Jeg har mærkede liv endnu , jeg er så bekymret . Jeg skal først til md om små 3 uger .

1 gang mærkede jeg først liv i uge 22. Nogen som kan berolige mig lidt og sige det er meget normalt ?

Der er vel ingen garanti for at man mærker 2. gang hurtigere end 1. gang? Måske du har foranliggende moderkage som tager alt postyret fra bebs'en

Tror bestemt ik du har noget at være bekymret for

Anmeld

28. maj 2012

mortilnoahogmelina

rikkeregnbue skriver:

JJaddedet

Det kunne jo være... Men synes da du skulle ringe til FG og spørge ad, det kan jo være at de vil tage dig ind for at tjekke om alt er ok

Synes nemlig tit jeg har læst herinde af 2 gangs mødre, at de mærker liv en del tidligere

Ja det kunne jeg selvfølgelig os. JEg kunne os kontakte min jm i morgen og hører . Men samtidig tænker jeg os alt må være normalt .
Jeg har haft sådan nogen underlig JAG ved ikke om det måske har være. Bebs .

Anmeld

28. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Pernille08 skriver:

Ja det kunne jeg selvfølgelig os. JEg kunne os kontakte min jm i morgen og hører . Men samtidig tænker jeg os alt må være normalt .
Jeg har haft sådan nogen underlig JAG ved ikke om det måske har være. Bebs .

Mon ikke det er bebsen? Ellers synes jeg i hvert fald det lyder som en god ide lige at ringe i morgen.

Er sikker på der ikke er noget at være nervøs for

Anmeld

28. maj 2012

mortilnoahogmelina

Team Putte skriver:

Der er vel ingen garanti for at man mærker 2. gang hurtigere end 1. gang? Måske du har foranliggende moderkage som tager alt postyret fra bebs'en

Tror bestemt ik du har noget at være bekymret for

Okay tusind tak for svar .. det beroligede en del .

Anmeld

28. maj 2012

morethanperfect

Pernille08 skriver:

Hej piger ..

Her

https://www.baby.dk/debat/169344pi1/graviditet/har-ikke-maerket-liv-endnu--skal-jeg-vaere-nervoes-.aspx

Anmeld

28. maj 2012

LR85

Uge 20

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.