liv 2 gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

mortilnoahogmelina

onlyme skriver:

Jeg mærkede i uge 19
Første gang først i 23

Okay . Tak for svar .. jeg skal nok bare lade vær at bekymre mig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

onlyme

Pernille08 skriver:

Okay . Tak for svar .. jeg skal nok bare lade vær at bekymre mig ..

Kender det alt for godt selv ;-)

Anmeld

29. maj 2012

mortilnoahogmelina

HIver den lige frem igen , kunne være der var andre som ville svare

Anmeld

29. maj 2012

EnGodMor

Pernille08 skriver:

Hej piger ..
Hvornår mærkede i liv 2 gang . Jeg er 18+0 idag og jeg tror ikke Jeg har mærkede liv endnu , jeg er så bekymret . Jeg skal først til md om små 3 uger .

1 gang mærkede jeg først liv i uge 22. Nogen som kan berolige mig lidt og sige det er meget normalt ?

Jeg har haft det som dig, og ringede da straks til fødegangen, de bad mig komme ind, og jeg fik en strimmel på, den kunne høre/måle barnets hjertelyd og bevægelser.... Det der var i det var at moderkagen lå foran på maven, så det var derfor jeg ikke mærkede liv  det kan der godt gå nogen dage eller uger med at den ligger der foran.

Måske det os er dit tilfælde at moderkagen ligger foran lige pt...

Men er du nervøs skal du helt klart kontakte fødegangen, heller ringe 10 gange for meget en 10 gange for lidt...

Anmeld

29. maj 2012

mortilnoahogmelina

engodmor skriver:

TTUTUsinTUsind

Jeg har haft det som dig, og ringede da straks til fødegangen, de bad mig komme ind, og jeg fik en strimmel på, den kunne høre/måle barnets hjertelyd og bevægelser.... Det der var i det var at moderkagen lå foran på maven, så det var derfor jeg ikke mærkede liv  det kan der godt gå nogen dage eller uger med at den ligger der foran.

Måske det os er dit tilfælde at moderkagen ligger foran lige pt...

Men er du nervøs skal du helt klart kontakte fødegangen, heller ringe 10 gange for meget en 10 gange for lidt...

Okay . Tusind tak for svar .. har bare hørt man ikke må kontakte fg før efter uge 24.
Jeg er egentlig ret nervøs og sk alligevel prøver Jeg og tænke selvfølgelig er der ikke noget galt , selvfølgelig har den lille det godt osv . Og så tænker jeg os mon det jag der var baby , ja du ved nok hvor meget man tænker .

Anmeld

29. maj 2012

EnGodMor

Pernille08 skriver:

Okay . Tusind tak for svar .. har bare hørt man ikke må kontakte fg før efter uge 24.
Jeg er egentlig ret nervøs og sk alligevel prøver Jeg og tænke selvfølgelig er der ikke noget galt , selvfølgelig har den lille det godt osv . Og så tænker jeg os mon det jag der var baby , ja du ved nok hvor meget man tænker .

uha ja, man tænker meget  nok os for meget nogen gange, men det er der jo heller ikke noget og sige til, jeg kontaktede min fødegang da jeg var i uge 20 og de bad mig komme ind til kontrol samme dag.

Jeg har ikke hørt noget om hvornår man først må kontakte dem, jeg har den holdning at de bare skal gøre deres arbejde når jeg ringer og siger jeg er nervøs  hehe.

Man skal bare sige sin mening

Anmeld

29. maj 2012

mortilnoahogmelina

engodmor skriver:

JJAljejegihhgiv

uha ja, man tænker meget  nok os for meget nogen gange, men det er der jo heller ikke noget og sige til, jeg kontaktede min fødegang da jeg var i uge 20 og de bad mig komme ind til kontrol samme dag.

Jeg har ikke hørt noget om hvornår man først må kontakte dem, jeg har den holdning at de bare skal gøre deres arbejde når jeg ringer og siger jeg er nervøs  hehe.

Man skal bare sige sin mening

Ja jeg giver dig ret man tænker alt for meget jeg synes især det er rigtig slemt her 2 gang nok fordi man har prøvede det hele før og ved man skal mærke liv osv . Men jeg må lige se tiden an er jeg stadig nervøs på mandag når jeg er 19+0 kontakter jeg min jm .

Tusind tak for dit svar ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.