Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja .. Det er min 2. graviditet , og er i uge 17 .. ?Alle jeg har snakket med har mærket liv tidligt i graviditeten nr. 2 . ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen ??
Tulle28 skriver: Jeg er uge 22 med barn nr 2 og har først mærket liv den sidste uge... Min moderkage ligger foran, ved du om din også gør det? Det ka godt have betydning for, hvornår du mærker liv...
Jeg er uge 22 med barn nr 2 og har først mærket liv den sidste uge... Min moderkage ligger foran, ved du om din også gør det? Det ka godt have betydning for, hvornår du mærker liv...
Okay godt nok .. Nej aner jeg intet om
Det tror jeg altså ikke du skal være nervøs for. Syntes jeg har læst om - og hørt fra mange at det først er normalt at mærke liv fra uge 20-24. Selv er jeg i uge 21 og er næsten først kun lige begyndt at mærke de første små skub i maven - som virkelig ikke er særlig tydelige. (Jeg har dog også foranliggende moderkage, så det kan jo godt drille lidt).
Har du allerede været til 2. scanning? For ellers så skal du vel også ind lige om lidt - og så kan du sikkert se barnet bevæge sig
Michalala skriver: Det tror jeg altså ikke du skal være nervøs for. Syntes jeg har læst om - og hørt fra mange at det først er normalt at mærke liv fra uge 20-24. Selv er jeg i uge 21 og er næsten først kun lige begyndt at mærke de første små skub i maven - som virkelig ikke er særlig tydelige. (Jeg har dog også foranliggende moderkage, så det kan jo godt drille lidt). Har du allerede været til 2. scanning? For ellers så skal du vel også ind lige om lidt - og så kan du sikkert se barnet bevæge sig
Jeg har været til 3 scanninger nu Men de har ikke sagt noget , og har selvf. ikk spurgt .. Det er jo snart 2 uger siden jeg var til den sidste ..
Okay , er glad for at høre det Skal til scanning i næste mdr..
morethanperfect skriver: Jeg har været til 3 scanninger nu Men de har ikke sagt noget , og har selvf. ikk spurgt .. Det er jo snart 2 uger siden jeg var til den sidste .. Okay , er glad for at høre det Skal til scanning i næste mdr..
Har du ikke set den lille bevæge sig når du har været til scanning så?
Jeg tror ikke du har foranliggende moderkage, hvis ikke de har sagt noget. For så skal man til ekstra scanning og sådan.
Håber for dig at du snart mærker liv. Det er en dejlig følelse (som du jo nok allerede ved)
morethanperfect skriver: Ja .. Det er min 2. graviditet , og er i uge 17 .. ?Alle jeg har snakket med har mærket liv tidligt i graviditeten nr. 2 . ?
Kan ikke lige helt huske om jeg er i uge 16 eller 17, men jeg har heller ikke mærket noget endnu. det er osse min 2 gang jeg er gravid. Jeg er overhovdet ikke nervøs, jeg fik a vide at det først ville komme nær uge 20, så venter med glæde til jeg mærker det
Michalala skriver: Har du ikke set den lille bevæge sig når du har været til scanning så? Jeg tror ikke du har foranliggende moderkage, hvis ikke de har sagt noget. For så skal man til ekstra scanning og sådan. Håber for dig at du snart mærker liv. Det er en dejlig følelse (som du jo nok allerede ved)
Jo han har været meget aktiv alle gangene
Men blir bare lidt nervøs nu når man hører alle mærker liv tidl. 2. gang ..
Men mange tak for svar
Nolle skriver: Kan ikke lige helt huske om jeg er i uge 16 eller 17, men jeg har heller ikke mærket noget endnu. det er osse min 2 gang jeg er gravid. Jeg er overhovdet ikke nervøs, jeg fik a vide at det først ville komme nær uge 20, så venter med glæde til jeg mærker det
Okay godt jeg ikke er den eneste !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128