Igen med ve-agtige smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

LilleLene

M&R skriver:

Hvis det hjalp så vil jeg prøve det i nat:-):-) tror jeg vil ud og gå en tur så at se om det kan hjælpe... snakkede lige med min jordmor og hun mente at det "bare" var min krop der var ved at forberede mig på smerten....
Ihhh tak siger jeg bare...:-D

det hjalp lidt, jeg faldte da i søvn

Jeg tænker også bare iiiiih tak for lort, dumme krop, vi øver os da bare lige med smerter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

LilleLene

Tina. skriver:

Hopper med på Mens smerte vognen . Har også været vågeni nat pga. små smerter i understellet, men intet vildt, og jeg har da også sovet.

Bliver spændende at se hvem som føder først.

jaaa de fleste af os har da fået symptomer på noget der kunne ligne optakt til fødsel

Anmeld

29. maj 2012

LilleLene

eliasogmor skriver:

her er der også smerter i understellet... tror kroppen er ved at forberede mig på den kommende smerte.....

jeg hader forberedelse jeg vil bare op til den endelige "eksamen" med det samme

Anmeld

29. maj 2012

M&R

LilleLene skriver:

det hjalp lidt, jeg faldte da i søvn

Jeg tænker også bare iiiiih tak for lort, dumme krop, vi øver os da bare lige med smerter

Ja men nu blir det ved og tager til... så ringede til vagthavende og de mente at det godt kunne lyde som opstart men de foreslog mig at ligge mig ned og slappe af og så kontakte dem igen om et par timer... tror da nok lige jeg blir skuffet hvis det ik er noget:-):-)

Anmeld

29. maj 2012

LilleLene

M&R skriver:

Ja men nu blir det ved og tager til... så ringede til vagthavende og de mente at det godt kunne lyde som opstart men de foreslog mig at ligge mig ned og slappe af og så kontakte dem igen om et par timer... tror da nok lige jeg blir skuffet hvis det ik er noget:-):-)

uuuuuuh

Jeg blev også MEGA skuffet da jeg vågnede op i morges uden nogle, synes det er lidt hårdt psykisk, da det er anden gang nu.

Jeg hader bare den uvished om er det mon nu eller om det bare er "øvelser" igen :/

Anmeld

29. maj 2012

LotusCPH

LilleLene skriver:

Ja nu har jeg igen kraftige plukveer/ små veer

Jeg er ikke engang særligt glad, for sidste gang holdte de jo op igen

på den ene side må de for guds skyld gerne forsætte vil gerne snart se den lille
Men på den anden må de gerne stoppe, for skal altså til eksamen i morgen !

Mærker i noget piger ?

Mærker også lidt her -men hun må da gerne vente på sig- så du lige ka komme til eksamen Om end ik andet ska du lige ha karakteren og så ka du tage hen og føde

Hvor er det spændende - nu er vi snart i mål Er helt elektrisk

Anmeld

29. maj 2012

eliasogmor

LilleLene skriver:

jeg hader forberedelse jeg vil bare op til den endelige "eksamen" med det samme

ja tak, det kune fisme være rart.....

Anmeld

29. maj 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

Mærker også lidt her -men hun må da gerne vente på sig- så du lige ka komme til eksamen Om end ik andet ska du lige ha karakteren og så ka du tage hen og føde

Hvor er det spændende - nu er vi snart i mål Er helt elektrisk

jeg kom da til eksmen uden smerter de gik i sig selv i løbet af natten

Anmeld

29. maj 2012

LilleLene

eliasogmor skriver:

ja tak, det kune fisme være rart.....

nemlig

Anmeld

29. maj 2012

LotusCPH

LilleLene skriver:

jeg kom da til eksmen uden smerter de gik i sig selv i løbet af natten

Uhhh det var heldig og alt gik som det sku Hvor skønt . tillykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.