Igen med ve-agtige smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

LilleLene

JonTri skriver:

Uhh kroppen øver sig. Havde selv veer natten til lørdag, men de forduftede... Men pludselig er de der og så ved man bare at de (rigtige) ik forsvinder.

det er stilnet lidt af igen, men har stadig lidt

Det forvirre bare mit lille hoved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

M&R

Spændende:-)
har haft mens smetere siden klokken tre og tænkte at de nok forsvandt igen... men syntes det har taget til at nu gør det bare mere ondt i et større område... kan ik så godt sove for det... men men men... nu vil jeg alligevel prøve at se om jeg kan få lidt søvn så kan det være ay de går i sig selv igen... nu må vi se...

Anmeld

29. maj 2012

LilleLene

M&R skriver:

Spændende:-)
har haft mens smetere siden klokken tre og tænkte at de nok forsvandt igen... men syntes det har taget til at nu gør det bare mere ondt i et større område... kan ik så godt sove for det... men men men... nu vil jeg alligevel prøve at se om jeg kan få lidt søvn så kan det være ay de går i sig selv igen... nu må vi se...

Mine er væk her til morgen

Ej kan mærke det niver lidt i understellet engang imellem

Anmeld

29. maj 2012

M&R

LilleLene skriver:

Mine er væk her til morgen

Ej kan mærke det niver lidt i understellet engang imellem

Ihhh hvor øv:-( nu må der altså godt snart komme babyer...

Mine er der endnu og har været vågen en million gange i nat... men hvis det var noget så tænker jeg at der ville være sket mere nu.... så øv øv:-(

Anmeld

29. maj 2012

LilleLene

M&R skriver:

Ihhh hvor øv:-( nu må der altså godt snart komme babyer...

Mine er der endnu og har været vågen en million gange i nat... men hvis det var noget så tænker jeg at der ville være sket mere nu.... så øv øv:-(

øv :/ jeg fik kæresten til at hente en varmedunk til mig i nat, så fik jeg lidt søvn

Anmeld

29. maj 2012

lio

Uhh.. jeg er med her. (dog har jm testet mig for blærebetændelse igen, bare for at udelukke hvis det sku væe grunden til velign. smerter)

Anmeld

29. maj 2012

M&R

LilleLene skriver:

øv :/ jeg fik kæresten til at hente en varmedunk til mig i nat, så fik jeg lidt søvn

Hvis det hjalp så vil jeg prøve det i nat:-):-) tror jeg vil ud og gå en tur så at se om det kan hjælpe... snakkede lige med min jordmor og hun mente at det "bare" var min krop der var ved at forberede mig på smerten....
Ihhh tak siger jeg bare...:-D

Anmeld

29. maj 2012

MortilAlmaogNohr

Hopper med på Mens smerte vognen . Har også været vågeni nat pga. små smerter i understellet, men intet vildt, og jeg har da også sovet.

Bliver spændende at se hvem som føder først.

Anmeld

29. maj 2012

eliasogmor

her er der også smerter i understellet... tror kroppen er ved at forberede mig på den kommende smerte.....

Anmeld

29. maj 2012

LilleLene

Laijona Äiti skriver:

Uhh.. jeg er med her. (dog har jm testet mig for blærebetændelse igen, bare for at udelukke hvis det sku væe grunden til velign. smerter)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.