Igen med ve-agtige smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.019 visninger
30 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

LilleLene

Ja nu har jeg igen kraftige plukveer/ små veer

Jeg er ikke engang særligt glad, for sidste gang holdte de jo op igen

på den ene side må de for guds skyld gerne forsætte vil gerne snart se den lille
Men på den anden må de gerne stoppe, for skal altså til eksamen i morgen !

Mærker i noget piger ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Ja nu har jeg igen kraftige plukveer/ små veer

Jeg er ikke engang særligt glad, for sidste gang holdte de jo op igen

på den ene side må de for guds skyld gerne forsætte vil gerne snart se den lille
Men på den anden må de gerne stoppe, for skal altså til eksamen i morgen !

Mærker i noget piger ?

Havde rigtig mange smerter i går aftes, og her til morgen kunne jeg så konstatere at maven er sunket omkring 6 cm

Er helt sikker på hun har bevæget sig ned i mit bækken

Anmeld

28. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Havde rigtig mange smerter i går aftes, og her til morgen kunne jeg så konstatere at maven er sunket omkring 6 cm

Er helt sikker på hun har bevæget sig ned i mit bækken

lækkert

min mave sidder stadig helt oppe under brysterne, men min JM siger at den sidder fast og dybt, så tror ikke min mave synker

Anmeld

28. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

lækkert

min mave sidder stadig helt oppe under brysterne, men min JM siger at den sidder fast og dybt, så tror ikke min mave synker

Troede faktisk de skulle synke, men der er noget med du ik er så stor ik? Så er det jo et spørgsmål om der overhoved er noget sted at synke hen

Min mave har siddet højt LÆNGE! Men at den er sunket lidt nu hjælper på den begyndende halsbrand jeg har været plaget af her lørdag og søndag

Anmeld

28. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Troede faktisk de skulle synke, men der er noget med du ik er så stor ik? Så er det jo et spørgsmål om der overhoved er noget sted at synke hen

Min mave har siddet højt LÆNGE! Men at den er sunket lidt nu hjælper på den begyndende halsbrand jeg har været plaget af her lørdag og søndag

Har fået at vide at det ikke er alles der når at synke

men ja du kan have ret, for når den allerede står fast, og stadig når op til mine ribben med røven, er der jo ikke meget plads til at synke ned i

Det har jeg aldrig tænkt på

Anmeld

28. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Har fået at vide at det ikke er alles der når at synke

men ja du kan have ret, for når den allerede står fast, og stadig når op til mine ribben med røven, er der jo ikke meget plads til at synke ned i

Det har jeg aldrig tænkt på

Jeg har heldigvis ik været plaget af halsbrand udover lidt engang imellem, intet konstant.. heller ik det der med man dårligt kan spise noget eller få vejret fordi bebs ligger og presser på både mavesæk og lunger.. I den forstand priser jeg mig lykkelig over at være en fornuftig højde

Læste en fb herinde om en hvis bebs ik stod fast og hendes pressefase var længere end normalt pga. det.. Men din står fast i bækken, maven er bare ik sunket?

Anmeld

28. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Jeg har heldigvis ik været plaget af halsbrand udover lidt engang imellem, intet konstant.. heller ik det der med man dårligt kan spise noget eller få vejret fordi bebs ligger og presser på både mavesæk og lunger.. I den forstand priser jeg mig lykkelig over at være en fornuftig højde

Læste en fb herinde om en hvis bebs ik stod fast og hendes pressefase var længere end normalt pga. det.. Men din står fast i bækken, maven er bare ik sunket?

ååårh hvor er du heldig, jeg har halsbrand HVER aften/nat, så har tyggetabletter under min hovedepude

jeps den står fast, og maven er ikke sunket
JM har sagt at hvis vandet gik, så skulle jeg bare have en god fødsel, fordi den står som den skal

Anmeld

28. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

ååårh hvor er du heldig, jeg har halsbrand HVER aften/nat, så har tyggetabletter under min hovedepude

jeps den står fast, og maven er ikke sunket
JM har sagt at hvis vandet gik, så skulle jeg bare have en god fødsel, fordi den står som den skal

Jah i den forstand er jeg nu glad for mine 174 cm men synes oz jeg har haft rigeligt af problemer de første mange uger, så jeg godt må slippe nu

Lækkert med sådan en udmelding fra jm! Vi skal afsted imorgen og glæder mig til hvad hun har at sige

Anmeld

28. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Jah i den forstand er jeg nu glad for mine 174 cm men synes oz jeg har haft rigeligt af problemer de første mange uger, så jeg godt må slippe nu

Lækkert med sådan en udmelding fra jm! Vi skal afsted imorgen og glæder mig til hvad hun har at sige

Jeg tror ikke jeg har haft én eneste uge hvor jeg ikke har haft gener af nogen art :/

uhhh ja det er altid rart at høre hvad de siger

Anmeld

28. maj 2012

JonTri

Uhh kroppen øver sig. Havde selv veer natten til lørdag, men de forduftede... Men pludselig er de der og så ved man bare at de (rigtige) ik forsvinder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.