Blomsterbilleder - igeeeeeeeeeeeen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Dinna88

JulieWH skriver:

Mine fotovenner har ikke tid

Æv Hvad fotograferer du, med hvad osv? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

annecatrine88

Super smukke billeder.. Man bliver også glad når de første blomster begynder at springe ud.. De pæne farver og de mange former..

Anmeld

13. juni 2012

anynom

Dinna88 skriver:

Æv Hvad fotograferer du, med hvad osv? 

Jeg har et Nikon D40, men skal opgradere når pengene er til det og have et Nikon D3100

Du kan da lige få et par af de billeder jeg har taget Det er lidt blandet.

Anmeld

13. juni 2012

Dinna88

annecatrine88 skriver:

Super smukke billeder.. Man bliver også glad når de første blomster begynder at springe ud.. De pæne farver og de mange former..

Tusinde tak!
Ja, VIRKELIG! Jeg råbte "SE DAN! HVIDE BLOMSTER!" da jeg så de aller første træer med blomster i år  

Anmeld

13. juni 2012

MorDk

Jeg elsker også naturen... og kan ikke lade være at tage billeder *S*

Anmeld

13. juni 2012

Dinna88

JulieWH skriver:

Jeg har et Nikon D40, men skal opgradere når pengene er til det og have et Nikon D3100

Du kan da lige få et par af de billeder jeg har taget Det er lidt blandet.

For søren, nogle lækre billeder!!!! Jeg ELSKER at fotografere dyr, og dine er jo bare super lækre. Nøj

Hvorfor vil du have et med video i? Jeg har et D3000 - jeg vil meget gerne opgradere til et D7000. Men desværre er jeg på SU de næste 5 år , så det er ikke helt nemt!!!

Her er et par af mine dyre- og naturbilleder - de to ting jeg foretrækker at fotografere undskyld spam!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juni 2012

MorDk

Rigtig dejlige billeder

Anmeld

13. juni 2012

anynom

Dinna88 skriver:

For søren, nogle lækre billeder!!!! Jeg ELSKER at fotografere dyr, og dine er jo bare super lækre. Nøj

Hvorfor vil du have et med video i? Jeg har et D3000 - jeg vil meget gerne opgradere til et D7000. Men desværre er jeg på SU de næste 5 år , så det er ikke helt nemt!!!

Her er et par af mine dyre- og naturbilleder - de to ting jeg foretrækker at fotografere undskyld spam!!

Tak
Og wow hvor er du dygtig

Jeg vil gerne have med film fordi vi har en bette pige og jeg ikke får brugt mit video kamera

Anmeld

13. juni 2012

Louisiana

Dinna88 skriver:

Ja.. Jeg ved det godt.. I drukner i billeder af blomster fra mig.. Og ja. Dem jeg har taget i dag minder meget om dem jeg tog sidste år.  Bær over med mig! Men for søren, hvor er de blomster altså bare flotte!!!! Billederne er ikke suveræne - det blæser jo i dag, og man kan altså ikke bare bede en blomst om at stå stille   Så nogle af dem er ikke så skarpe som ønskede, men pyt. 

Jeg har gået hele vinteren og manglet blomster, så nu fotograferer jeg dem jeg nu kan finde - jeg JUBLEDE da jeg fandt dem her  dog var lyset dårligt og mange af dem stod i skygge. Oh weeeeeell - jeg fik fotograferet nogle blomster = jeg er glad!!

Hvor fedt!! Jeg ELSKER også, at tage billeder af blomster!! Tager så kun af mine egne i haven og i huset, hehe 

Er det i orden, at jeg lægger nogle ind her i din tråd, så du kan se dem? 

Synes det er vildt fedt, at der også er andre, der har den interesse     

Anmeld

14. juni 2012

Dinna88

JulieWH skriver:

Tak
Og wow hvor er du dygtig

Jeg vil gerne have med film fordi vi har en bette pige og jeg ikke får brugt mit video kamera

Tusinde tak
Nååå, okay. Det er bare ikke særlige gode film der kommer ud af det, eller jo.. Men man skal ikke lave længere film. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.