Sally-Slingshot skriver:
Nej der er ikke meget natur i Randers.. Men den der park oppe ved hotellet er så flot om efteråret! Også har I jo ØKO-systemet..
(regnskoven) hehe..
Faktisk bor jeg ikke mere end 1 time fra Randers
Drømmer om at købe hus i skoven..Det er en af de helt store drømme. At åbne hoveddøren og træde ud i skoven.. 
Der er så mange tankeløse mennesker. Det gør mig både vred og ked af det. At der ikke udvises større respekt for den natur der har skabt os og som vi er så dybt afhængige af.
Det værste jeg har samlet op var et brugt hårfarvnings-kit - På stranden.. Så går man jo rundt med hovedet under armen!!!!
Ah, ja, skovbakken! Og omkring Randers er der jo Fussingø - der har jeg taget en del forårsbilleder
Men jeg mangler virkelig noget natur i gå-afstand her. Fladbroskov er nu også ret hyggeligt, samt gåturen til Fladbro igennem Vorup enge!
Ej, hvor bor du henne da? 
Lyder også vildt lækkert med hus i skoven!! Jeg har bare set FOR mange gyserfilm, så en skov er et no-go her
Men jeg drømmer om en landejendom med en kæmpe græsplæne, så mulighederne er rige. Så er vi herhjemme enige om en rigtig "trolde-have" med masser arf buske og træer, så det bliver lidt skov-agtigt
Og med en sø
Man må godt drømme stort, ikke? 
Nej, seriøst? Hårfarve? Det er jo så skide giftigt 

Jeg har engang set en bil køre fra en af parkeringspladserne ved Fussingø, hvor den bare havde dryppet olie HELT VILDT!! 
Anmeld