Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja.. Jeg ved det godt.. I drukner i billeder af blomster fra mig.. Og ja. Dem jeg har taget i dag minder meget om dem jeg tog sidste år. Bær over med mig! Men for søren, hvor er de blomster altså bare flotte!!!! Billederne er ikke suveræne - det blæser jo i dag, og man kan altså ikke bare bede en blomst om at stå stille Så nogle af dem er ikke så skarpe som ønskede, men pyt.
Jeg har gået hele vinteren og manglet blomster, så nu fotograferer jeg dem jeg nu kan finde - jeg JUBLEDE da jeg fandt dem her dog var lyset dårligt og mange af dem stod i skygge. Oh weeeeeell - jeg fik fotograferet nogle blomster = jeg er glad!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor er de fine jeg elsker også blomster jeg bliver så glad og især når de små forårs blomster begynder at tit frem ihhh der er ikke noget beder
Missq4 skriver: hvor er de fine jeg elsker også blomster jeg bliver så glad og især når de små forårs blomster begynder at tit frem ihhh der er ikke noget beder
Tak Nej, det er bare skønt!!! Man bliver såååå glad af blomsterne og det gode vejr!
er vild med den sort/hvide
godt skudt
serinasmor skriver: er vild med den sort/hvide godt skudt
Mange tak Det er en helt hvid blomst, men det var bare ikke særlig pænt i farver!
Hihi endnu en der har en blomster passion! Har fået et spejlrefleks af min kæreste, og tror aldrig jeg har taget så mange billeder af blomster som jeg gør lige nu! Jeg elsker blomster! Mit navn betyder også lilleblomst - så mon ikke det kommer deraf! Hvis du har flere billede, så smid da hellere end gerne nogen ind! Bliver så glad
dkeskimoen skriver: Hihi endnu en der har en blomster passion! Har fået et spejlrefleks af min kæreste, og tror aldrig jeg har taget så mange billeder af blomster som jeg gør lige nu! Jeg elsker blomster! Mit navn betyder også lilleblomst - så mon ikke det kommer deraf! Hvis du har flere billede, så smid da hellere end gerne nogen ind! Bliver så glad
Jeg elsker makrobilleder, og der er naturen generelt jo bare ideel - regner også med at det er der mit fokus skal være, hvis jeg ender på den uddannelse
Du må da endelig selv lave nogle tråde med dine blomster?! Jeg har lavet en DEL efterhånden, høhø. Jeg spammer nogle gange en hel del. Jeg går selv lidt og venter på at sommeren for alvor træder i kraft, så der kommer flere blomster!
Hvor er det fedt med dit navn - det må være skææææææææææææbnen
Sally-Slingshot skriver: I heart flowers.Rigtig fine billeder!
I heart flowers.Rigtig fine billeder!
Ææææææææææælsker også blomster, og naturen generelt
Tak!
Dinna88 skriver: Ææææææææææælsker også blomster, og naturen generelt Tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128