Blomsterbilleder - igeeeeeeeeeeeen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.068 visninger
31 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Dinna88

Ja.. Jeg ved det godt.. I drukner i billeder af blomster fra mig.. Og ja. Dem jeg har taget i dag minder meget om dem jeg tog sidste år.  Bær over med mig! Men for søren, hvor er de blomster altså bare flotte!!!! Billederne er ikke suveræne - det blæser jo i dag, og man kan altså ikke bare bede en blomst om at stå stille   Så nogle af dem er ikke så skarpe som ønskede, men pyt. 

Jeg har gået hele vinteren og manglet blomster, så nu fotograferer jeg dem jeg nu kan finde - jeg JUBLEDE da jeg fandt dem her  dog var lyset dårligt og mange af dem stod i skygge. Oh weeeeeell - jeg fik fotograferet nogle blomster = jeg er glad!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Missq4

hvor er de fine jeg elsker også blomster jeg bliver så glad og især når de små forårs blomster begynder at tit frem ihhh der er ikke noget beder

Anmeld

28. maj 2012

Dinna88

Missq4 skriver:

hvor er de fine jeg elsker også blomster jeg bliver så glad og især når de små forårs blomster begynder at tit frem ihhh der er ikke noget beder

Tak  
Nej, det er bare skønt!!! Man bliver såååå glad af blomsterne og det gode vejr!

Anmeld

28. maj 2012

serinasmor

er vild med den sort/hvide  

godt skudt

Anmeld

28. maj 2012

Dinna88

serinasmor skriver:

er vild med den sort/hvide  

godt skudt

Mange tak Det er en helt hvid blomst, men det var bare ikke særlig pænt i farver!

Anmeld

11. juni 2012

dkeskimoen

Hihi endnu en der har en blomster passion!  
Har fået et spejlrefleks af min kæreste, og tror aldrig jeg har taget så mange billeder af blomster som jeg gør lige nu!
Jeg elsker blomster!

Mit navn betyder også lilleblomst - så mon ikke det kommer deraf!
Hvis du har flere billede, så smid da hellere end gerne nogen ind!
Bliver så glad  

Anmeld

11. juni 2012

Savannah

I heart flowers.

Rigtig fine billeder!

Anmeld

11. juni 2012

Dinna88

dkeskimoen skriver:

Hihi endnu en der har en blomster passion!  
Har fået et spejlrefleks af min kæreste, og tror aldrig jeg har taget så mange billeder af blomster som jeg gør lige nu!
Jeg elsker blomster!

Mit navn betyder også lilleblomst - så mon ikke det kommer deraf!
Hvis du har flere billede, så smid da hellere end gerne nogen ind!
Bliver så glad  

Jeg elsker makrobilleder, og der er naturen generelt jo bare ideel - regner også med at det er der mit fokus skal være, hvis jeg ender på den uddannelse

Du må da endelig selv lave nogle tråde med dine blomster?! Jeg har lavet en DEL efterhånden, høhø. Jeg spammer nogle gange en hel del. Jeg går selv lidt og venter på at sommeren for alvor træder i kraft, så der kommer flere blomster!

Hvor er det fedt med dit navn - det må være skææææææææææææbnen  

Anmeld

11. juni 2012

Dinna88

Sally-Slingshot skriver:

I heart flowers.

Rigtig fine billeder!

Ææææææææææælsker også blomster, og naturen generelt  

Tak!

Anmeld

12. juni 2012

Savannah

Dinna88 skriver:

Ææææææææææælsker også blomster, og naturen generelt  

Tak!

Naturen er fantastisk! Bor både nær skov og strand og bruger rigtig meget tid især i skoven.. Det er luksus for sjælen
Og ikk mindst så går vi lange ture og samler skrald.. det er vildt hvad folk tillader sig at smide.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.