Ja, det der med hvornår I ringede, jer hurtigfødere. Hvornår gjorde I det, og hvordan reagere personalet på fødegangen på at I ringede/kom ind så hurtigt?
Jeg var heldig at det var min mand som ringede og de bare sagde at vi skulle komme ind (havde ikke vepauser), hvad gjorde I andre? 
Min fødsel tog 3 timer og 46 minutter, jeg ringede til hospitalet da vandet (næsten) var færdig med at gå 20 minutter efter og fik min første ve sidst i telefonopkaldet. Da var klokken 01.50, og min mand ringede og sagde at nu kom vi 40 minutter senere... Hun var ude 05.16 selvom hun var stjernekigger, den første og vejede 4500 g. Frygter at føde i bilen næste gang, så vi kører så snart der er mistanke om at fødslen er igang 
de var rigtig uforskammet... lige indtil en social og sundhedshjælper så et lille peak af et hovede.....vi ringede kl 00 , det var jeg lige begyndt at få smerter, mennjeg synes de føles noget ubehagelige... men vi måtte ikke komme ind... min veninde ringede igen kl 03, og sagde at nu kom vi altså... de sagde igen.. at vi skulle være forberedt på at blive sendt hjem.. for der var meget travlt.... vi kom på fødegangen og jeg blev ikke undersøgt før en social og sundhedshjælper, gik i panik og hev i snoren.. da hun kunne se en tot hår..
jeg havde på intet tidspunkt regelmæssige veer...... så vi anede ikke han var på vej... da jeg ikke blev undersøgt da jeg kom ind....
Anmeld