Hurtigfødere - telefon - hyggetråd, ikke så seriøst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

-Sigrid-

lykkekevin skriver:

Det nogen hurtig nogen i har jer min første fødsel tog snart 4 døgn så puha men anden gang 

Jeg fik min første ve kl 15 ringe kort efter til fg da det gør så ondt får lov at komme ind er der 16:30 kl 16:40 bliver jeg undersøgt og e kun 2 cm åben øvøv mor her ked og blev sendt i bad 16:50 siger min mor så at hun syntes jeg presser min km kom og rigtig nok 10 cm åben så åbnet min 8 cm på 10 min det gjor så ondt og 17:05 var han ude så alt i alt 2 timer 5 min så var han ude efter først lille ve 

Hold da op! :O

Sikke en forskel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

eliasogmor

Ja, det der med hvornår I ringede, jer hurtigfødere. Hvornår gjorde I det, og hvordan reagere personalet på fødegangen på at I ringede/kom ind så hurtigt?

Jeg var heldig at det var min mand som ringede og de bare sagde at vi skulle komme ind (havde ikke vepauser), hvad gjorde I andre?

Min fødsel tog 3 timer og 46 minutter, jeg ringede til hospitalet da vandet (næsten) var færdig med at gå 20 minutter efter og fik min første ve sidst i telefonopkaldet. Da var klokken 01.50, og min mand ringede og sagde at nu kom vi 40 minutter senere... Hun var ude 05.16 selvom hun var stjernekigger, den første og vejede 4500 g. Frygter at føde i bilen næste gang, så vi kører så snart der er mistanke om at fødslen er igang 

de var rigtig uforskammet... lige indtil en social og sundhedshjælper så et lille peak af et hovede.....vi ringede kl 00 , det var jeg lige begyndt at få smerter, mennjeg synes de føles noget ubehagelige... men vi måtte ikke komme ind... min veninde ringede igen kl 03, og sagde at nu kom vi altså... de sagde igen.. at vi skulle være forberedt på at blive sendt hjem.. for der var meget travlt.... vi kom på fødegangen og jeg blev ikke undersøgt før  en social og sundhedshjælper, gik i panik og hev  i snoren.. da hun kunne se en tot hår.. jeg havde på intet tidspunkt regelmæssige veer...... så vi anede ikke han var på vej... da jeg ikke blev undersøgt da jeg kom ind....

Anmeld

30. maj 2012

-Sigrid-

eliasogmor skriver:

de var rigtig uforskammet... lige indtil en social og sundhedshjælper så et lille peak af et hovede.....vi ringede kl 00 , det var jeg lige begyndt at få smerter, mennjeg synes de føles noget ubehagelige... men vi måtte ikke komme ind... min veninde ringede igen kl 03, og sagde at nu kom vi altså... de sagde igen.. at vi skulle være forberedt på at blive sendt hjem.. for der var meget travlt.... vi kom på fødegangen og jeg blev ikke undersøgt før  en social og sundhedshjælper, gik i panik og hev  i snoren.. da hun kunne se en tot hår.. jeg havde på intet tidspunkt regelmæssige veer...... så vi anede ikke han var på vej... da jeg ikke blev undersøgt da jeg kom ind....

Hold da kæft! :O

Ud over et lortehospital lyder det som en drømmefødsel

Anmeld

30. maj 2012

frk andreasen

jeg var 9 cm åben med min d første barn da vi ankom til fg det tog 4 timer ialt fra 1 ve til hun var ude

2 gang tog det 3 timer ialt fra 1 ve til han var ude men nåede ik at ringe for var der allerede

knus tanja

11+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.