er førstegngs fødende og blev sat igang 41+3 kl 12.00
havde 2 cm livmorhals og var HELT lukket, så de var ret sikre på det ikke ville ske noget den dag og gav mig en tid til dagen efter..
Da pillen havde siddet 1 time, kunne vi køre hjem. Da vi går ned mod bilen kunne jeg da godt mærke at det murrede en smugle men anede jo ik om det var veer eller bare noget med den stikpille 
så vi tog på mac D og der kunne jeg da godt mærke at det blev kraftigere og var ikke længere i tvivl om at noget var igang.. Da vi kommer hjem ca kl 14.30 går det istå igen og vi tar en kop kaffe (dumme mig sku ha taget en lur, men regnede jo med at vi sku komme igen dagen efter)
kl. 15.45 starter hele balladen forfra igen, bare meget værre og veerene kommer nu med ca 1-2 mins mellemrum.. kæresten ringer til FG men JM insistere på at snakke med mig (selvom jeg helst ville gå ud og hænge mig) hun kommer med hele den der smørre, om førstegangs fødende, og mener heller ikke mine veer er kraftige endnu BUM.. Hun siger dog at jeg da godt kan komme ind hvis jeg absolut VIL (i en ikke så rar tone) og jeg takker pænt nej og tænker at hende skal jeg sku ik ind til før ungen hænger halvt ude!!
1 time senere køre vi dog da jeg nu er klar til at få drugs fra ALLE hylder..! ca kl. 18.45 er vi på sygehuset.. Vandet går på deres P-plads og puhh hvor var der bare langt til Fg. Jeg er 6 cm åben og har pressetrang!!
20 min senere 8 cm. og kl 19.40 10 cm.. Det hele gik for hurtigt til at få alle de skønne stoffer jeg havde forestillet mig de sku pumpe mig med og måtte nøjes med lattergas/ild ADDDDS 
20.42 kom Malthe ud.. så ca 5 timer tog det.. har også fået beskeden fra min egen læge om at næste gang skulle vi altså se at komme afsted med det samme..

Anmeld