Så mangler der ik meget! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

eliasogmor

ihh altså du har været kreativt såh flot.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Næææhh hvor er det altså bare blevet flot og hvor fedt du selv har været kreativ Er så fedt at se Hun bliver da så heldig lille Ida

Hehe jah stoffet lå alligevel herhjemme, kan slet ik huske hvornår jeg købte det men vi snakker ihvertfald flere år siden.. Og så er det jo dejligt kønsneutralt så den næste oz kan få glæde af det hvis det bliver en dreng Synes heller ik alt skal være lyserødt!

Anmeld

29. maj 2012

Team Putte

eliasogmor skriver:

ihh altså du har været kreativt såh flot.....

Jah havde tænkt at lave den hængevugge vi snakkede om engang, men vores loft kan ik bære sådan en  Så blev stoffet brugt fornuftigt alligevel

Anmeld

29. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Hehe jah stoffet lå alligevel herhjemme, kan slet ik huske hvornår jeg købte det men vi snakker ihvertfald flere år siden.. Og så er det jo dejligt kønsneutralt så den næste oz kan få glæde af det hvis det bliver en dreng Synes heller ik alt skal være lyserødt!

Ja godt tænkt - ka jo være lægerne tager fejl og der kommer en dreng men ja ik alt ska være piget - det er også for meget

Anmeld

29. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Ja godt tænkt - ka jo være lægerne tager fejl og der kommer en dreng men ja ik alt ska være piget - det er også for meget

Med alle de penge vi har lagt i den LANGT fra drenge-prægede børneværelse så håber jeg ik hun får tissetrold på vejen ud

Anmeld

29. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Med alle de penge vi har lagt i den LANGT fra drenge-prægede børneværelse så håber jeg ik hun får tissetrold på vejen ud

Dét må da lige tjekkes så *G*

Anmeld

30. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Dét må da lige tjekkes så *G*

Arh hun var ret så sikker hende der scannede mig til md, så vi holder oz til det Vi har endda billeder fra scanningen hvor vi selv kan se de 2 fine streger som drenge ik har

Anmeld

30. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Arh hun var ret så sikker hende der scannede mig til md, så vi holder oz til det Vi har endda billeder fra scanningen hvor vi selv kan se de 2 fine streger som drenge ik har

Ja det er også med at holde sig til dem Ja self. er det da en lille pige -

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.