Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LilleLene skriver: Ja måske nu ser vi tiden an, kan jo være han ikke er slem overfor baby
Ja måske nu ser vi tiden an, kan jo være han ikke er slem overfor baby
Ingen betænkligheder omkring missen her men tør sgu ik ligge lillefisen på sofaen med rovdyret løs
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Team Putte skriver: Ingen betænkligheder omkring missen her men tør sgu ik ligge lillefisen på sofaen med rovdyret løs
Det er også forståligt
LilleLene skriver: Det er også forståligt
Jah og Hannibal har været vant til at løbe løs i 7 år så synes ik jeg kan nænne at sætte ham i buret hele dagen
Team Putte skriver: Jah og Hannibal har været vant til at løbe løs i 7 år så synes ik jeg kan nænne at sætte ham i buret hele dagen
Nej det ville være synd, så ville jeg også heller sætte baby i "bur" den er jo ikke vant til noget endnu
LilleLene skriver: Nej det ville være synd, så ville jeg også heller sætte baby i "bur" den er jo ikke vant til noget endnu
Arh det lyder forkert at sætte lillefisen i bur
Hannibal skal bare have det så godt som muligt på hans gamle dage
Team Putte skriver: Arh det lyder forkert at sætte lillefisen i bur Hannibal skal bare have det så godt som muligt på hans gamle dage
Også kun ment i sjov
Så dejligt at kunne sige "tjek" når noget er gjort ikk??
Laijona Äiti skriver: Så dejligt at kunne sige "tjek" når noget er gjort ikk??
Det er SKØNT!
Vi har oz fået styr på dækkene til barnevognen så det er knapt så punkterbare
Tror faktisk kun vi mangler puslepladsen i køkkenet nu
LilleLene skriver: Også kun ment i sjov
Næææhh hvor er det altså bare blevet flot og hvor fedt du selv har været kreativ Er så fedt at se Hun bliver da så heldig lille Ida
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128